הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הנחיות משרד הבריאות בישראל: דלתא מפסיקה את טיסותיה לתל אביב
חברת התעופה האמריקאית הודיעה על הפסקה זמנית בקו הטיסות בין ניו יורק לנתב"ג, וזאת בשל ההנחיה הישראלית לפיה כל הנכנסים למדינה מוכרחים לעבור לבידוד של שבועיים. דלתא: ""אף נוסע לא יחוייב בדמי שינוי הטיסה בעקבות המהלך"

בתגובה להחלטת ממשלת ישראל לחייב את כל הנוחתים במדינה להיכנס לבידוד למשך שבועיים, חברת התעופה האמריקאית דלתא איירליינס הודיעה לפני זמן קצר היא מבטלת לפחות 10 טיסות בקו ניו יורק - תל אביב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בהודעה שפורסמה ע"י חברת התעופה הוסבר כי בשלב זה הוחלט להפסיק את הטיסות מה-14 במרץ ועד ה-24 במרץ, אך יתכן כי הביטולים יימשכו אל תוך חודש אפריל שבו חל חג החירות.

בנוסף, דלתא מבטלת את כל הטיסות שתוכננו בקו ניו יורק - רומא החל ממחר (רביעי) ועד ה-30 באפריל.

"נמשיך לעקוב אחר המצב ונעדכן בהתאם", אמרו בחברת התעופה האמריקאית, "נוסעים אשר מחזיקים בכרטיסים לתאריכים הללו יכולים לגשת לאזור My Trips באתר החברה כדי לראות איזה אפשרויות עומדות בפניהם, לרבות שינוי לטיסה אחרת של דלתא, שינוי לתאריך מאוחר יותר, 'ריבוקינג' לחברת תעופה אחרת או ביטול כרטיס הטיסה".

בדלתא אף ביקשו להדגיש: "אף נוסע לא יחוייב בדמי שינוי הטיסה בעקבות המהלך".

עוד בטרם התקבלה ההחלטה להפסיק את הטיסות לישראל באופן זמני, דלתא הצטרפה לשאר ענקיות התעופה האמריקאיות - יונייטד ואמריקן - והודיעה על ביטולן של כ-20% עד 25% מטיסות הבינלאומיות ו-10% עד 15% מכלל טיסות הפנים. מנכ"ל דלתא, אד בסטיאן, הבטיח כי חברת התעופה "ערוכה לבטל טיסות נוספות בהתאם להתפתחויות".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE