הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מגמת התאוששות בוול סטריט: עליות מרשימות בבורסה בניו יורק
מדד הדאו ג'ונס עלה ביותר מאלף נקודות, יממה לאחר היום הקשה בתולדות המדד שבו איבד יותר מאלפיים נקודות. יתר המדדים עלו אף הם, בעיקר בזכות עליות משמעותיות במניות של ענקיות הטכנולוגיה. חברות התעופה הצטרפו למגמה

לאחר מספר ימים סוערים שכללו את הירידה הגדולה בתולדות מדד הדאו ג'ונס, המסחר בבורסה נרגע במעט במהלך יום שלישי, והסתיים במגמה חיובית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחוץ לבורסה, אתמול בניו יורק (צילום: רויטרס)

 

כזכור, אתמול (שני) המסחר בבורסה בניו יורק התחיל את השבוע הנוכחי בדיוק כפי שסיים את השבוע האחרון - בירידות בלתי נתפסות. מדד הדאו ג'ונס, אחד המדדים הכי קריטיים בכלכלת ארצות הברית, איבד יותר מ-2,000 נקודות, או 7.7% מערכו. גם מדד ה-S&P500 איבד 7.6% מערכו (יותר ממאתיים נקודות), ואילו מדד הנאסד"ק החיוני איבד כ-7.29% מערכו, או כ-624 נקודות. הפגיעה במדדים עלולה הייתה להיות קשה עוד יותר אילולא ההחלטה להפסיק את המסחר במשך כרבע שעה, וזאת בשל הירידות הגדולות שנרשמו.

היום, הצבע חזר לפניהם של סוחרי המניות, שסוף סוף נשמו לרווחה: מדד הדאו ג'ונס עלה ב-4.89% (1,167 נקודות), כמחצית ממה שירד ביום שני. מדד ה-S&P500 עלה אף הוא ב-4.94% - יומו הטוב ביותר מאז דצמבר 2018. גם מדד הנאסד"ק עלה ב-4.95% ל-8,347 נקודות.

עליות מרשימות נרשמו במניותיהן של חברות מובילות בתחום הטכנולוגי. כך למשל, פייסבוק, אמזון, אפל, נטפליקס ואלפבית (גוגל) רשמו עליות של לפחות 4.8% במהלך היום.

מגמת התאוששות נרשמה גם בקרב מניותיהן של חברות התעופה המובילות בארה"ב: אמריקן איירליינס עלתה ב-15.25%, יונייטד איירליינס ב-12.36% ואילו דלתא איירליינס עלתה ב-4.48%.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE