הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיווח: הנהלת ה-NBA תאסור על כניסת אוהדים למשחקי כדורסל
נציגי הקבוצות נפגשו מוקדם יותר היום, ולמרות שחלקם הציעו להפסיק את העונה עד להודעה חדשה, נראה שישנה הסכמה רחבה מספיק כדי להמשיך בקיום הליגה ללא קהל. אירוע חריג נרשם במשחק שבו השחקנים נטשו את הפרקט

הנהלת ליגת הכדורסל האמריקאית, ה-NBA, קיבלה החלטה עקרונית שלא להפסיק את המשחקים, וזאת על רקע בהלת הקורונה העולמית. עם זאת, מסתמנת החלטה לפיה כל המשחקים ישוחקו ללא קהל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אולם הסטייפלס סנטר נראה שונה לגמרי כשהוא ריק מאדם (צילום: בן קרול)

 

לפי הדיווחים של כתב ה-NBA הבכיר אדריאן ווג'נרובסקי, נציגי הקבוצות נפגשו מוקדם יותר היום עם הנהלת הליגה. כאמור, החלטה עקרונית התקבלה, אולם הודעה רשמית צפויה להימסר ע"י נציב הליגה, אדם סילבר, במהלך יום חמישי.

מרבית הקבוצות היו בעד המשך קיום הליגה מול יציעים ריקים, וזאת למרות הפגיעה הכלכלית הגדולה שצפויה להתרחש. ווג'נרובסקי אף דיווח כי מספר קבוצות הסכימו להצעת חלופית לפיה הליגה תופסק עד להודעה חדשה. בנוסף, קבוצה אחת טענה שצריך להמשיך בקיום הליגה עם קהל עד שרשויות הבריאות יודיעו על איסור כלשהו.

כאמור, קיים חשש כבד לפגיעה של מאות מיליוני דולרים בכל קבוצה, שכן מעבר למכירת הכרטיסים, הקבוצות מרוויחות הון ממכירת מזון, שתייה וביגוד בתוך האולמות.

בתוך כך, אירוע חריג נרשם לפני זמן קצר במשחק שאמור להתקיים בשעה זו באוקלהומה סיטי (נגד היוטה ג'אז). דקות לפני תחילת המשחק, השחקנים והשופטים ירדו מהפרקט בטענה שהם ממתינים לאישור הנהלת הליגה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE