הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
באופן רשמי: נסגרו בתי הספר בלוס אנג'לס וסן דייגו
בהחלטה משותפת הוחלט לסגור את כל בתי הספר בשתי הערים הגדולות בדרום קליפורניה, החלטה שתשפיע על 750 אלף תלמידים. מפקחי החינוך: "עלינו לעשות ככל הניתן כדי למנוע את המשך ההתפשטות של הקורונה"

שני מחוזות החינוך הגדולים בקליפורניה - לוס אנג'לס וסן דייגו - הודיעו לפני זמן קצר כי הלימודים בבתי הספר ברחבי דרום קליפורניה יופסקו למשך שבועיים, לכל הפחות, וזאת בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: רויטרס)

 

כל 750 אלף התלמידים הלומדים בשתי הערים יישארו בבתים - חלקם החל מהיום שני וחלקם החל מהיום. 

"קליפורניה נכנסה לשלב חדש קריטי במאבק לבלום את התפשטות הקורונה", מסרו מפקחי משרד החינוך בלוס אנג'לס וסן דייגו, אוסטין בטנר וסינדי מרטין, "ישנן ראיות המצביעות על נוכחות הווירוס בתוך הקהילות המקומיות שלנו, וכעת עלינו לעשות ככל הניתן כדי למנוע את המשך ההתפשטות. אנו סבורים כי סגירת 2 מערכות החינוך הגדולות במדינה תסייע במאבק זה", כלשון ההודעה.

כזכור, אתמול פרסמנו כי נשיא איגוד המורים בלוס אנג'לס, אלכס קפוטו-פרל, דוחק בראשי מערכת החינוך במחוז להכריז על סגירת כל בתי הספר באזור. בהודעה שהוציא מסר קפוטו-פרל כי "אנשינו הם מקצועיים והיו שם ככל שיצטרך עד לסגירת בתי הספר. אנו מצפים שזה יקרה מהר ככל שניתן ומקווים שהדבר יצא לפועל ביממה הקרובה".

עוד קודם לכן החליטו ארבעה מוסדות לימוד יהודיים בלוס אנג'לס לסגור את שעריהם בעקבות המגפה העולמית. בסן פרנסיסקו החליטו לפעול באופן דומה ולסגור את כל בתי הספר בעיר כבר אתמול.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE