הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אירוע חריג בשכונה שקטה": נחשפו פרטים חדשים על תעלומת הרצח בוודלנד הילס
במשטרה סיפרו כי האישה נורתה בגבה מספר פעמים, ואילו בעלה נורה בפניו כשניגש לבדוק את מקור הרעש. על אף שקרובי משפחה נוספים נכחו בבית, איש לא ראה את החשוד או חשודים, והחוקרים מחפשים אחר תיעוד ממצלמות אבטחה ביתיות

יותר מ-24 שעות עברו מאז שאישה נורתה למוות מחוץ לביתה בשכונת וודלנד הילס, ובמשטרת לוס אנג'לס עדיין מחפשים אחר מצלמות אבטחה שהותקנו בשכונת המגורים היוקרתית שאולי תיעדו את החשוד או חשודים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע מחוץ לבית בוודלנד הילס (צילום: רויטרס)

 

כזכור, בלילה שבין רביעי לחמישי נרצחה אישה ברח' גיינפורד, ובעלה נפגע מהאש. על אף ששמותיהם לא פורסמו, במשטרה סיפקו פרטים נוספים: האישה נורתה מספר פעמים בגבה בזמן שהלכה ממכוניתה ברחוב לכיוון דלת ביתה, תוך כדי שהיא מחזיקה שקיות עם מזון שרכשה בסופרמרקט מקומי.

לפחות 10 כדורים נורו לעברה, דבר שגרם לבעלה שישב באותה שעה בסלון וצפה בטלוויזיה, לקום ולבדוק את מקור הרעש. כאשר התקרב לדלת, אחד הכדורים חדר דרך הקיר ופגע בו בפניו, כך על פי הבלש גבריאל בקנל ממשטרת לוס אנג'לס. מותה של האישה נקבע במקום, ואילו הבעל פונה לבית החולים במצב קשה.

לדברי בקנל, אין כל ספק כי היורה או יורים ניסו לפגוע באישה, בעלה או מישהו אחר בבית, אך עדיין לא ברור מדוע: "זה אירוע מאוד חריג", הוא הסביר, "מדובר בשכונה שקטה וטובה שבה לא מתרחשים יותר מדי אירועי ירי".

 

 

עוד אמר הבלש הבכיר כי על אף שהוריה ובתה של האישה היו בבית בעת הירי, אין עדי ראייה שיכולים למסור פרטים על החשוד או חשודים. לכן, כאמור, נעשים מאמצים גדולים לאתר מצלמות אבטחה ביתיות שאולי תיעדו את החשוד או את הרכב שבעזרתו נמלט. "יקח לנו כמה ימים טובים, אבל אני מאמין שנמצא וידאו שיעזור לנו", הסביר בקנל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE