הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"סיכן את הציבור הרחב": זעם על נוסע שטס מניו יורק לפלורידה על אף שנדבק בקורונה
חברת התעופה החליטה שלא לאפשר לנוסע לטוס בטיסותיה בעקבות המעשה המנוגד להנחיות גורמי הבריאות. בהודעתה הוסבר כי הנוסע חשף את המחלה רק עם הנחיתה בדרום פלורידה: "היה ניתן למנוע את האירוע הזה בקלי קלות", אמרו בג'ט בלו

ג'ט בלו אסרה על נוסע לטוס בחברה לאחר שמוקדם יותר השבוע הוא טס מניו יורק פלורידה למרות שהמתין לקבלת תוצאות הבדיקה לזיהוי נגיף הקורונה. עם הנחיתה בפאלם ביץ', הנוסע קיבל את התוצאות החיוביות והודיע על כך לצוות הטיסה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בהודעת ג'ט בלו הוסבר כי הנוסע טס בערב יום רביעי מנמל התעופה JFK לווסט פאלם ביץ'. הוא לא חשף בפני אף אחד מעובדי החברה כי הוא נחשד בהידבקות בקורונה, וכאמור, סיפר על התוצאה החיובית עם הנחיתה בדרום פלורידה.

רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי (PANYNJ) - הגוף שאחראי על נמלי התעופה באזור ניו יורק - קיבלה דיווח על כך מג'ט בלו, ומיד החלה במצבע ניקוי נרחב בעזרת מצלמות האבטחה, שתיעדו את המקומות שבהם הסתובב הנוסע בתוך הטרמינל. בין היתר, מדובר בשערי עלייה למטוס, אזור הבידוק הביטחוני, אזור הצ'ק אין, מעלית אחת ולפחות 2 שירותים.

בג'ט בלו זועמים על הנוסע בעקבות המעשה: "האירוע שהתרחש בערב יום רביעי סיכן את אנשי הצוות, הנוסעים והרשויות הפדרליות והמקומיות בפלורידה ובניו יורק. היה ניתן למנוע את האירוע הזה בקלי קלות, ולכן החלטנו שנוסע זה לא יוכל לעלות יותר על טיסות של החברה".

במרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ביקשו לחדד את ההנחיות לפיהן אדם שחש ברע המאמין שהוא נדבק בנגיף הקורונה צריך להימנע מטיסות עד שגורם רפואי מאשר כי הבדיקה נמצאה כשלילית.

 

הורדת הנוסעים בפאלם ביץ' בערב יום רביעי (צילום: רויטרס)

 

בפאלם ביץ', אגב, ביצעו ניקיון יסודי ונמל התעופה שב לפעילות מלאה כבר בבוקר יום חמישי, כך על פי דוברת הנמל, לייסי לרסון, שהוסיפה כי טרמינל A נסגר במשך כמה שעות כדי לאפשר את מבצע הניקוי.

סרן אלברט בורוטו ממכבי האש של פאלם ביץ' הסביר כל כלל הנוסעים קיבלו הנחיות לבחון האם תסמיני הנגיף מופיעים בגופם. לא ידוע מצבו של הנוסע שנמצא כנשא הנגיף, ולא ברור היכן הוא הוכנס לבידוד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE