הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דלתא איירליינס בצעד חסר תקדים: מאות מטוסים יקורקעו, 40% מהטיסות יבוטלו
מנכ"ל חברת התעופה האמריקאית הודיע כי לא יקבל שכר במשך לפחות שישה חודשים, ונבחנת האפשרות להוציא עובדים לחופשות. לדברי דלתא, נגיף הקורונה השפיע על תעשיית התעופה בצורה קשה יותר מאשר פיגועי 9/11

דלתא איירליינס הודיעה הבוקר (שישי) על סגירה חסרת תקדים של 40% מטיסותיה, וזאת בשל השפעת מגפת הקורונה על תעשיית התעופה כולה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לדברי דלתא, מדובר בצמצומים גדולים יותר מאלה שבוצעו לאחר פיגועי ה-9/11, שהובילו לטלטלה עמוקה בתעשיית התיירות. "המהירות שבה הביקוש ירד אינה דומה לאף אירוע אחר שראינו, וראינו לא מעט דברים כחברה", הסביר אד בסטיאן, מנכ"ל דלתא.

במסגרת ההחלטה, בחודשים הקרובים החברה תפחית את טיסותיה ב-40%, הן טיסות הפנים והן הטיסות הבינלאומיות. כ-300 מטוסים (כשליש מסך המטוסים של החברה) יועברו לנמלי תעופה שקטים, שם ייכנסו לאחסון לטווח ארוך.

המנכ"ל בסטיאן אף חשף כי אין בכוונתו לקבל שכר במשך חצי שנה, לכל הפחות. עוד אמר בסטיאן כי הוא מבקש מהעובדים "לבחון כיצד הם יכולים לסייע לחברה". למרות שעובדים רבים יתבקשו לצאת לחופשות, בסטיאן הבהיר כי אין שום כוונה לפטר עובדים.

מניית דלתא ספגה פגיעה קשה בעקבות התפרצות הקורונה: לפני חודש, ב-12 בפברואר, ערך המנייה עמד על קרוב ל-60 דולר ליחידה. אתמול, המנייה ננעלה על 33.70 דולר ליחידה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE