הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'לא מתביישת': קריס ג'נר מספרת על החרטה הגדולה ביותר של חייה
"היו לי את החיים הטובים ביותר שאפשר לחלום עליהם, אבל כשאתה נמצא במקום מסוים יש לחלקנו נטייה לחשוב, ולטעות, שהדשא של השכן ירוק יותר"

לדיאן וון פרסטנברג יש פודקסט חדש וגם אורחת ראשונה – קריס ג'נר. ג'נר לא חששה לדבר על עברה הפרטי ועל נישואיה לרוברט קרדשיאן המנוח – נישואים שהתפרקו כתוצאה מרומן שניהלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קריס ג'נר

"התחתנתי כשהייתי צעירה מאוד. פגשתי את רוברט כשהייתי בת 18," קריס מספרת. "יצאנו יחד במשך 4 שנים והתחתנו כשהייתי בת 22. במהלך שנות ה-30 לחיי, ניהלתי רומן עם גבר אחר – החרטה הגדולה ביותר שלי היא העובדה שפרשיית אהבים זו פירקה את משפחתי".

ה'אמארגנית' המקורית חשפה: "היו לי את החיים הטובים ביותר שאפשר לחלום עליהם, אבל כשאתה נמצא במקום מסוים יש לחלקנו נטייה לחשוב, ולטעות, שהדשא של השכן ירוק יותר. נראה לי שזה היה הלך הרוח שלי בזמנו".

 

קריס ממשיכה ומשחזרת את התקופה המפחידה ביותר בחייה – התקופה בה נשואיה לרוברט הגיעו לסופם – "לא ידעתי מה לעשות. היו לי ארבעה ילדים, הייתי רווקה. לא ידעתי היכן אתגורר, לא ידעתי מה עליי לעשות," היא אמרה. "לא ידעתי איך אני ארוויח את הלחמי. אם אני לא טועה, הייתי בת 32, אמא לארבעה ילדים צעירים. בני, רוב, היה אך בן שנה – זה היה מפחיד. מאוד, מאוד מפחיד".

 

רוברט וקריס קרדשיאן ביום חתונתם

הייתה זו אמונתה של קריס שעזרה לה לחזור למסלול, "יש לי אמונה חזקה בה'. התחלתי להתפלל ולבקש ממנו שיחזק אותי, שייתן לי את הכח והיכולת לתפוס פיקוד על חיי," ג'נר שיחזרה. "היה זה תורי להתבגר".

לימים, קריס התחתנה עם האתלט, זוכה מדליה אולימפית, ברוס ג'נר (קייטלין מארי ג'נר), והשאר היסטוריה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE