הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'עמוק': סרטו החדש של ליאם המסוורת' שם במרכזו נושא רגיש עד מאוד
מבוסס על רב מכר פרי עטו של הסופר ג'ון ברנדון. 'ארקנסו' שוזר זה בזה שלושה עשורים של סחר בסמים ושופך אור על מעגל האלימות המסוכן, מעגל שהופך נערים צערים לפושעים, בעוד המבוגרים זוכים לתהילת עולם

הקדימון לסרט 'ארקנסו' כבר כאן!

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליאם המסוורת'

הנה תקציר עלילתי של הסרט: בסרט הבכורה של הבמאי קלארק דיוק, קייל (ליאם המסוורת') וסווין (דיוק) חיים לנרו של פרוג (וינס ואהן), ראש ארגון סמים המבוסס במדינת ארקנסו, אותו הם לא ראו לפני. בחזות של שומרי פארק במהלך היום, השניים הופכים לבלדרי סמים זוטרים עם רדת החשכה. עליהם כמובן משגיחים כל העת שרתיו ובאי כוחו של פרוג (ג'ון מלקוביץ' וויויקה איי. פוקס). עד מהרה, סווין מוצא מושא אהבה בג'ואנה (עדן ברולין), בניגוד להוראותיו של פרוג להיטמע בסביבה. קייל מצידו מנסה להבין מי הוא בדיוק אותו בוס שנמצא מאחורי הצללים.

עולמם, ברגע אחד, מתהפך, לאחר החלטה שגויה, אחת יותר מידי – אז, קייל, סווין וג'ואנה מוצאים עצמם על כוונתו של פרוג, שרואה בהם איום ממשי על האימפריה שלו.

מבוסס על רב מכר פרי עטו של הסופר ג'ון ברנדון. 'ארקנסו' שוזר זה בזה שלושה עשורים של סחר בסמים ושופך אור על מעגל האלימות המסוכן, מעגל שהופך נערים צערים לפושעים, בעוד המבוגרים זוכים לתהילת עולם.

הסרט יופץ לאקרנים מובחרים, שירות התוכן של אפל, אמזון ו'און דימנד' ב-1 במאי. עדיין לא ברור אם נגיף הקורונה שתופס תאוצה ישפיע על לוח הזמנים.

אנו כמובן נמשיך ונעדכן.

 

עד אז, צפו בקדימון המקורי:

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE