הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה-CDC דורש לשמונת השבועות הקרובים: הגבלה של 50 איש במפגשים ציבוריים
המרכז לבקרת מחלות ומניעתן הגיש את המלצתו המהווה את השלב הבא במסגרת המאמצים להאטת קצב התפשטות המגיפה שהכתה ברחבי המדינה כאשר היעד הוא צמצום העומסים הצפויים בבתי החולים. המהלך ישליך על אירועים כמו חתונות, פסטיבלים ומשחקי ספורט

בצעד החריף ביותר במטרה לבלום את עוצמת התפשטות המגיפה בארה"ב, אשר הביאה עד כה להידבקותם של קרוב ל-3,500 בני אדם ומותם של 63 קורבנות, הודיע המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) על המלצתו להגביל את התקהלות הציבור ברחבי המדינה לעד 50 איש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כינוסים ציבוריים בעידן הקורונה, כנראה שכבר לא יראו בסביבה

על פי התכנון, בשמונת השבועות הקרובים, מארגני אירועים כאלו ואחרים יאלצו לדחות או לבטל כל מפגשי ציבור המוניים שתוכננו בגבולות ארה"ב. לחילופין, הם יוכלו להתקיים באופן וירטואלי. 

הרקע להחלטה, למעט היבט התעצמות המחלה, הוא התרבות המקרים בהם תושבים נדבקו ממקור שאינו ידוע, דבר המעיד על איבוד שליטה בהתפשטות הנגיף בקרב הציבור.

יש לציין כי ההמלצה אינה נוגעת באופן ישיר למערכות פעילות יומיות כמו בתי ספר ועסקים, שגם ככה חלקם הגיבו למשבר בצעדים עצמאיים כמו מערכות החינוך בסן פרנסיסקו ולוס אנג'לס, שכבר הודיעו על הפסקת הלימודים.

ההשלכה היא בעיקר על כנסים, פסטיבלים, מצעדים, הופעות, חתונות ואירועי ספורט. מיד לאחר ההודעה, הודיעה ליגת הכדורסל האמריקאית, ה-NBA שכבר עצרה את העונה, כי כנגזרת להחלטה, המשך המשחקים נדחו לחודש יוני.

לדברי נציגי הרשויות בארה"ב, היעד הוא לשטח את עקומת התפשטות הנגיף ולמנוע עומסים כבדים בבתי החולים.

 

סגן הנשיא, מייק פנס. מחכים למוצא פיו בעניין.

כפי שנטען על ידינו לא מעט, גם מומחים בתחום סבורים כי כמות החולים הנוכחית, אשר אינה מייצגת את הנתונים האמיתיים, בין היתר בשל מחסור רציני בערכות הבדיקה לזיהוי הנגיף, צפוייה לזנק משמעותית בימים הקרובים.  

בהודעתם מסרו נציגי ה-CDC כי אירועים מכל סוג שהוא, יוכלו להמשיך ולהתקיים כל עוד יתנהלו תחת נהלי היגיינה קפדניים, הכוללים נקיון ידיים וריחוק מאדם לאחר, זאת במטה להגן על אוכלוסיית קבוצת הסיכון שכוללת אנשים מעל גיל 65 וכן בעלי מחלות רקע.

סגן נשיא ארה"ב והממונה על המאבק הלאומי במגיפת הקורונה, מייק פנס, הודיע היום כי הגבלות חדשות על מפגשים ציבוריים, צפויות להמסר מחר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE