הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד בוקר של התרסקות בממד המניות: במקביל, ניו יורק סוגרת מסעדות, ברים ומועדוני ריקודים
בוקר שחור בוול סטריט, צעדי החירום לא עזרו נכון לעתה. במקביל ניו יורק מחליטה לסגור את חיי הלילה ולאחר סגירת בתי הספר בעיר הגיעה ההכרזה הצפויה של ביל דה-בלאזיו על סגירת כל מרחבי הפנאי בעיר להתקהלויות

פאניקה מוחלטת אוחזת ברגעים אלה בשווקים האמריקנים. ירידה של 11.4% אינה זכורה גם להיסטוריונים ותיקים, ונכון לעתה מדד הדאו בדרך לרדת מסך ה-20,000 נקודות. אמנם כאשר נכנס נשיא ארה"ב  לבית הלבן ממד הדאו עמד על 16,000 נקודות, ולכן גם ירידה זו לא יהיה בידה למחוק את העליות בתקופת טראמפ, אך מסתבר כי דבר זה לא יהיה מן הנמנע במידה ונראה עוד כמה ימים כאלה בהם המסחר נעצר לאחר ירידות כה חדות של למעלה מ-7%. 

נכון לעתה קשה לאמוד כמה המפלות הללו בוול-סטריט עלולות להשפיע על המירוץ הנשיאותי בשנה הבאה. 

בינתיים בניו יורק עצמה צעדי חירום רק הולכים וגוברים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אמש צעדי החירום עליהם הכריז אמש נגיד הבנק הפדרלי לא הצליחו לזרוע אמונה בקרב המשקיעים בוול סטריט ונראה כי הבהלה אינה עוצרת. במקביל הודיע אמש ראש עיריית ניו יורק ביל דה-בלאזיו כי חיי הלילה בעיר ניו יורק הכוללים את מסעדות העיר ומועדוני הריקודים שבה יסגרו, או שיספקו אך ורק מזון בצורת משלוחי טייק-אאוט ו-עד הבית, בניסיון לעצור את התפשטות נגיף הקורונה.

 

 

ההגבלות יכנסו לתוקפן מחר בשעה 9 בבוקר שעון ניו יורק, כאשר הוראות דומות הוכרזו גם במדינת אוהיו, וושינגטון הבירה, ומדינת וושינגטון. כשבמקביל צעדים דומים ננקטים כבר במערב אירופה.

"חיינו משתפנים בדרכים שלא דמיינו לפני שבועות מספר", אמר ראש העיר בהצהרה בה הודה כי הצעד הינו 'דרסטי' אך הכרחי. אנו לוקחים צעדים רציניים שאלמלא הנסיבות הנוכחיות לעולם לא היינו לוקחים, וזאת במאמץ להציל את חיינו וחיי אהובינו ושכנינו", אמר ראש העיר שביקורת חריפה נמתה עליו על שהתעכב עד יום ראשון להורות לסגור את כל בתי הספר הציבוריים בעיר.

במקביל לכך נראה כי גם בתי הקולנוע ובתי ההופעות ייאלצו לכבות את האורות שכן הנגיף עלול לעבור במהירות מאדם לאדם במידה וניו-יורקרים יקיימו אינטרקציה ישירה אחד עם השני "אנו חייבים לשבור את המעגל".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE