הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אזרחים צריכים לשוב הביתה עכשיו": קנדה סוגרת את גבולותיה בפני זרים
ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, הודיע על המהלך הדרמטי, אך הוסיף כי לעת עתה יתאפשר לאזרחי ארה"ב להמשיך ולהיכנס למדינה. על אף שרעייתו של טרודו נמצאה כנשאית הנגיף, הבידוד ככל הנראה הצליח והוא לא מציג תסמינים כלשהם

קנדה החליטה לסגור את גבולותיה מפני אזרחים זרים, כך הודיע ראש הממשלה ג'סטין טרודו מוקדם יותר היום (שני). עוד הוסיף טרודו האיסור לא יחול על אזרחי ארצות הברית "לעת עתה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טרודו מודיע על סגירת הגבולות, מוקדם יותר היום (צילום: סי. בי. סי.)

 

"אנחנו עדיין מסוגלים לעצור את התפשטות הווירוס. הגיע הזמן לנקוט בכל צעד אפשרי כדי להבטיח את בטיחותם של התושבים", אמר ראש הממשלה הקנדי במהלך מסיבת עיתונאים שכינס.

"שוטרינו הנמצאים בנקודות המעבר בגבול עם ארה"ב ובנמלי התעופה יקבלו הנחיה לפיה מי שאינו מחזיק באזרחות קנדית או באשרת שהייה קבועה לא יוכל להיכנס למדינה", המשיך טרודו. "ישנם כמה יוצאי מן הכלל, ביניהם צוותי אוויר זרים, דיפלומטים וקרובי משפחה של אזרחי קנדה", הסביר ראש הממשלה והדגיש, "בשלב זה האיסור לא יחול על אזרחים אמריקאים".

כזכור, אשתו של ראש הממשלה - סופי גרגואר-טרודו - נמצאה כנשאית הנגיף בבדיקה שעברה בשבוע שעבר. ביחד עמה, טרודו היה בבידוד במשך כמה ימים, אך לפחות בשלב זה, תסמיני הנגיף לא הופיעו בו.

ראש הממשלה לא השאיר מקום לספק כאשר אמר: "בואו נהיה ברורים, אם אתם נמצאים מחוץ לגבולות המדינה, הגיע הזמן לחזור הביתה", סיכם טרודו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE