הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סנאטור בכיר מציע: "קצבת קורונה" למאות מיליוני אמריקאים
מיט רומני, הסנאטור שמייצג את יוטה ומי שבעבר ייצג את המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות, הציע לשלם לכל אדם בוגר בארה"ב 1,000 דולר. "זה יעזור למשפחות ויסייע לייצב את הכלכלה", הוא אמר

הסנאטור מיט רומנטי (רפובליקני, יוטה) פרסם מוקדם יותר היום (שני) סדרת המלצות להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה, לרבות הצעה לחלק אלף דולר לכל התושבים הבוגרים בארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסנאטור מיט רומני (צילום: AP)

 

בהודעה שפורסמה ע"י לשכתו של רומני הוסבר כי המטרה של הצעד היא לוודא שכל התושבים ישמרו על יציבות כלכלית: "כל אדם בוגר צריך לקבל באופן מיידי צ'ק בסכום של 1,000 דולר כדי לוודא שמשפחות יעמדו בהתחייבויות הכלכליות שלהן, כמו גם כדי לעודד אנשים להוציא כסף - דבר שיסייע לייצב את הכלכלה", נכתב בהודעת השלכה.

עוד צוין כי "הקונגרס נקט בהחלטות דומות במהלך תקופות של שפל כלכלי ב-2001 וב-2008. הרחבת ימי החופש בתשלום, דמי אבטלה ועוד הם צעדים הכרחיים, אך צ'ק של אלף דולר יעזור למשפחות אמריקאיות רבות שאינן מקבלות סיוע זה", כלשון ההודעה.

 

 

עד כה, הקונגרס נקט במספר החלטות ושינויים כדי להתמודד עם איום הקורונה, לרבות אישור של הצעת חוק שנועדה לתקצב את המאבק במיליארדי דולר. אך לדעתו של רומנטי, שכזכור היה המועמד הרפובליקני במהלך בחירות 2012, לא מדובר במספיק.

"החקיקה שאושרה בבית הנבחרים צריכה לקבל את אישור הסנאט באופן דחוף", מסר הסנאטור, "אך עלינו להוסיף חקיקה נוספת שתסייע למשפחות ועסקים קטנים".

לארי קודלו, היועץ הכלכלי הבכיר של הנשיא טראמפ, לא שלל את האפשרות שיישלחו צ'קים בסכום של אלף דולרים לכל התושבים, אך הוא גם סירב להרחיב בנושא.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE