הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'שירות לציבור': על רקע ההנחיה לסגור את בתי הקולנוע, יוניברסל יוצאת בהצהרה מפתיעה
מנכ"ל האולפנים מודיע: "במקום לדחות את יציאת הסרטים המתוכננים, או לשחררם באופן מצומצם, רצינו לאפשר ההזדמנות לצפות מהבית בסרטים המצופים ביותר של השנה"

אולפני יוניברסל בצעד חסר תקדים: החברה תאפשר למעריצים לצפות בביתם בסרטים החדשים ביותר, בזמן התפרצות המגפה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תוצאת תמונה עבור universal pictures

אולפני יוניברסל

זמן קצר לאחר ההנחיה לסגור את אולמות הקולנוע בערים לוס אנג'לס וניו יורק, אולפני יוניברסל מודיעה כי הסרטים בהפקתם יהיו זמינים לצפייה ביתית, ביום בו עתידים הם להשתחרר לאקרנים ברחבי העולם.

'בלתי נראה' (The Invisible Man), 'משחקי ציד' (The Hunt) ו'אמה' (Emma), הם רק כמה מהסרטים מהם תוכלו להנות ושישוחררו החל מה-20 במרץ בשירותי התוכן השונים, לרבות אפל ואמזון. הסרט 'טרולים מסביב לעולם' (Trolls World Tour) יהיה זמין לצפייה ב-10 באפריל, בדומה להקרנת הבכורה העולמית.

"אולפני יוניברסל מתגאים במגוון רחב של סרטים, כשנת 2020 אינה שונה או יוצאת מן הכלל. במקום לדחות את יציאת הסרטים המתוכננים, או לשחררם באופן מצומצם, רצינו לאפשר ההזדמנות לצפות מהבית בסרטים המצופים ביותר של השנה," מודיע ג'ף של, מנכ"ל החברה. "אנו מקווים ומאמינים שאנשים ימשיכו לבקר בבתי הקולנוע, היכן וככל שניתן; יחד עם זאת, אנו מבינים שעבור אנשים באזורים מסוימים ברחבי העולם ביקור בבית הקולנוע אינו אפשרי".

 

'טרולים מסביב לעולם' (זמין להשכרה ב-10 באפריל)

הסרטים יהיו זמינים להשכרה למשך 48 שעות – המחיר לצרכן יעמוד על $19.99.

 

צפו בקדימוני הסרטים:

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE