הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל פלורידה הודיע: ברים ייסגרו, מסעדות יפעלו במתכונת מצומצמת
עם קרוב ל-200 נדבקים בקורונה ו-6 מקרי מוות, פלורידה החליטה להגביר את המאבק בבלימת התפשטות הנגיף. החל משעה 5:00 אחה"צ, כל הברים והמועדונים ייסגרו למשך לפחות חודש ימים. הקיבולת במסעדות תופחת בחצי

מסעדות בפלורידה יוכלו להישאר פתוחות בזמן מגפת הקורונה, אולם הקיבולת שלהן תוגבל בחצי מהכמות הרגילה. בנוסף, שולחנות ימוקמו במרחק של שישה רגל (כ-1.82 מ') אחד מהשני, כך אמר מוקדם יותר היום מושל המדינה, רון דה-סנטיס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המושל דה-סנטיס, הבוקר (צילום: סי. וו. 4)

 

כזכור, אתמול דה-סנטיס הסביר כי המצב במדינה מעורר דאגה, ובקרוב מאוד יפתח מתקן דרייב ת'רו לביצוע בדיקות קורונה באחד מבתי החולים במחוז בראוורד. כעת, המושל החליט כי כל הברים ומועדוני הלילה ייסגרו במשך לפחות חודש ימים (החל משעה 5:00 אחה"צ היום).

ההחלטה להשאיר את המסעדות פתוחות התקבלה מתוך רצון לשמור על שגרה מסוימת, ולא לגרום לבהלה נוספת כפי שקרה בסופרמרקטים. לכן, הסביר דה-סנטיס, כל עובד ייאלץ לעבור בדיקה רפואית לפני תחילת המשמרת, וזאת כדי לוודא שהוא יכול להתעסק בהכנת מזון.

בנוסף, המושל ביקש מראשי האוניברסיטאות בארה"ב להורות על קיום הסמסטר השני באמצעות לימודים מקוונים: "הגיע הזמן לפעול בצורה אגרסיבית יותר כדי להכיל את הקורונה", אמר דה-סנטיס, והוסיף כי עד כה נדקו קרוב ל-200 בני אדם, לרבות שישה מקרי מוות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE