הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש עיריית ניו יורק: "שוקלים להכריז על סגר, התושבים צריכים להיערך"
דה-בלאסיו הסביר כי חתם על צו שאוסר על נסיעות שיתופיות כגון אובר וליפט. בנוסף, חלק מחוקי החנייה בעיר יבוטלו באופן זמני. "כולם צריכים להיות מוכנים לסגר כבר עכשיו", הוא הוסיף

ראש עיריית ניו יורק, ביל דה-בלאסיו, ביקש מתושבי העיר להיערך למצב שבו יוכרז על סגר, וזאת על רקע העלייה המשמעותית שנרשמה בכמות הנדבקים בקורונה בעיר, שעומדת על 814.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דה-בלאסיו במסיבת העיתונאים, לפני זמן קצר בניו יורק (צילום: רויטרס)

 

"כולם צריכים להיות מוכנים לזה כבר עכשיו", אמר ראש העיר במסיבת עיתונאים מיוחדת שערך בשעות הצהריים של יום שלישי. דה-בלאסיו אף סיפק פירוט על מקרי הקורונה בעיר וסיפר כי בקווינס ישנם 248 מקרים, במנהטן ישנם 277, בברוקלין 157, בברונקס 96 ובסטטן איילנד 36 מקרים.

נושא הסגר הצליח להפתיע רבים, שכן רק הבוקר אמר מושל המדינה, אנדרו קואמו, כי "אין כל כוונה להטיל עוצר על עיר כלשהי".

עוד הסביר ראש העיר דה-בלאסיו כי מערכת הבריאות במדינה סיכמה עם מעבדת Bio Reference על ביצוען של 5,000 בדיקות קורונה מדי יום.

דה-בלאסיו אף הודיע על שורת צעדים נוספים. כך למשל, החל ממחר (רביעי) ועד ה-24 במרץ, העירייה לא תאכוף את חוקי החנייה בנוגע לניקוי הרחוב. דהיינו, החוק שמורה שלא להחנות באזור מסוים בשעה וביום ספציפי יבוטל באופן זמני. ראש העיר הסביר כי ההחלטה "תעניק לנו אפשרות לבחון את הסוגיה לעומק ולקבל החלטה לטווח הארוך".

בנוסף, ראש העיר הורה על הפסקת פעילותם של שירותי הנסיעות השיתופיות, לדוגמה אובר וליפט. מעבר לכך, הוחלט שאדם שנעצר אשר מציג תסמינים דמויי-שפעת לא יועבר לכלא רייקרז.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE