הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו ג'רזי: צעירה מסרה פרטים בדויים בבדיקת הקורונה, התוצאות חזרו חיוביות
כאשר רופאים נסעו לביתה של האישה בניוארק, הם הבינו שסיפקה כתובת פיקטיבית. היא אותרה כעבור מספר שעות, אך עוד קודם לכן גער בה ראש העיר ואמר: "סיכנת הרבה מאוד אנשים. לא רק בניוארק, אלא בכל צפון ג'רזי"

רשויות החוק בניו ג'רזי ערכו חיפושים בהולים אחר תושבת ניוארק - העיר הגדולה במדינה שנמצאת כ-15 ק"מ בלבד ממנהטן - וזאת מכיוון שהיא מסרה פרטים אישיים שקריים כאשר עברה בדיקת קורונה. כעת, לאחר שהתקבלו תוצאות חיוביות, היא הוגדרה כ"סכנה בריאותית לציבור הרחב".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביה"ח איסט אורנג' שממנו ברחה האישה (צילום: גוגל מפות)

 

ראס ברקה, ראש עיריית ניוארק, כינס מסיבת עיתונאים מקוונת במהלכה חשף כי האישה, ששמה לא פורסם, הגיעה לבית החולים באיסט אורנג' (East Orange General Hospital) ביום שבת האחרון. היא עברה את בדיקת הקורונה, אך סיפקה שם בדוי וכתובת לא נכונה בטפסים שמילאה.

כאשר התקבלו התוצאות החיוביות, אנשי משרד הבריאות של ניו ג'רזי הגיעו לכתובת שאותה היא רשמה כדי לסייע לה להשיג את הטיפול הנדרש, והם מיד הבינו שהאישה שיקרה בטופס.

"האישה הזו מהווה סכנה בריאותית גדולה במיוחד, הן לעצמה והן לציבור הרחב. נכון לעכשיו, אין לנו מושג לגבי הזהות האמיתית שלה", הסביר ראש העיר.

למרבה המזל, כעבור כשעתיים ראש העיר עדכן כי האישה נמצאה, אך הוא לא פירט מעבר לכך: "מצאנו אותה, תודה לכל מי שגילה עירנות!", הוא צייץ.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

עוד קודם לכן, הסוגייה עברה לטיפולה של משטרת ניוארק, שהמתינה לקבל צו מבית המשפט שיאפשר להעביר לידה את צילומי האבטחה מבית החולים. כאמור, האישה אותרה וכבר אין בכך צורך.

ראש העיר ברקה נשמע מעט מאיים כאשר אמר במהלך מסיבת העיתונאים עוד בטרם אותרה האישה: "בגלל שסיפקת שם וכתובת מזויפים, סיכנת הרבה מאוד אנשים. לא רק בניוארק, אלא בכל הערים מסביב. אני מפציר בך ליצור קשר עם הרופא שלך באופן מיידי, ואז לגשת לבית החולים באיסט אורנג'. אנחנו מחפשים אחרייך", הוא הוסיף.

 

 

Coronavirus (COVID-19) Update - March 17, 2020, 12:15pm

Posted by Mayor Ras J. Baraka on Tuesday, March 17, 2020

 

רק אתמול הכריז מושל המדינה, פיל מרפי, על עוצר ברחבי ניו ג'רזי, ובינתיים מניין הנדבקים רק הולך ומזנק. נכון לשעות הצהריים של יום שלישי, ישנם 267 מקרים וודאים של קורונה בניו ג'רזי. שלושה בני אדם - אישה כבת 50 ושני גברים בני 90 ו-70 - מתו כתוצאה מהנגיף.

בניו יורק הסמוכה מתמודדים עם יותר מ-1,700 מקרים, לרבות 13 מקרי מוות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE