הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ההורים בקליפורניה מתבקשים להערך: בתי הספר לא צפויים להיפתח בחצי השנה הקרובה
"לא ארצה להוליך אתכם שולל", אמר המושל גאווין ניוסאם שמעריך כי שערי מוסדות החינוך ישארו סגורים עד לתום חופשת הקיץ. "אם יכולתי לספר זאת לבתי, אני חייב גם להיות כן כלפי ילדיכם, על המשפחות לתכנן את התקופה המאתגרת"

רוב בתי הספר בקליפורניה צפויים להשאר סגורים למשך שנת הלימודים הנוכחית בעקבות התפרצות נגיף הקורונה ברחבי המדינה, כך מסר המושל גאווין ניוסאם בעדכון היומי.

קרוב ל-98.8 אחוז מתוך כלל מוסדות החינוך בקליפורניה כבר נסגרו, זאת במסגרת המאמצים להאטת קצב התפשטות המחלה שכבר חצתה את רף 700 החולים ו-13 מקרי מוות במדינה, כאשר בארה"ב כולה ישנם קרוב ל-6,500 חולים ומתוכם לפחות 112 קורבנות. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית ספר אל קמינו ריאל בוודלנד הילס, לוס אנג'לס. גם צפוי להשאר סגור בתקופה הקרובה

ניואסם עדכן שגם מעט בתי הספר שעדיין פעילים, יסגרו בקרוב את שעריהם. "להערכתי, ישנם סיכויים גדולים שמרבית בתי הספר, יחזרו ללימודים רק אחרי סיום חופשת הקיץ".

"לא ארצה להוליך אתכם שולל. על ששת מיליון הילדים שלומדים במערכת החינוך שלנו, ועל משפחותיהם לתכנן את התקופה הקרובה, בזמן בו גם ככה רוב התכנונים כבר שובשו. אני יודע שתכנון תוכניות לטווח הארוך עם ילדים הוא דבר מאתגר ביותר", הוסיף ניוסאם, בעצמו אב לארבעה.

6.1 מיליון תלמידי קליפורניה שמצאו עצמם מחוץ לכותלי בית הספר, יקבלו מידי יום שישי, רשימת קריאה שתכלול גם לימודים אונליין. "נרצה לוודא שהשכלה תמשך באופן הזה".

 

שיתף מחייו האישים. מושל קליפורניה, גאווין ניוסאם

עוד הוחלט כי המדינה תפנה לממשל הפדרלי בבקשה למנוע את חובת המבחנים מהתלמידים כאשר יחזרו לספסל הלימודים. "אנו חושבים שזה לגמרי לא ראוי שהילדים יצטרכו לחשוש שברגע שיחזרו, הם יבחנו".

בהמשך שיתף ניוסאם מחייו האישים וסיפר כי כשחזר אמש הביתה, ראה את בתו במצב רוח שפוף והיא אמרה לו שברצונה לחזור לבית הספר. "עניתי לה, שלצערי, אני לא חושב שבית הספר יהיה פתוח בקרוב. אם אני יכול להגיד זאת לבתי ולא לילדכם, הרי שאיני כן כלפי הציבור בקליפורניה. הלוואי שאני טועה, אך אני מאמין שזהו המצב".

חלק מבתי הספר שנסגרו, ימשיכו לספק ארוחות עבור תלמידים ממשפחות קשת יום. בנוסף, כל בית ספר ציבורי שנסגר כתוצאה מהתפרצות מחלת הקורונה, ימשיך לקבל תקצוב מהמדינה, הכולל גם הקצאת משאבים עבור עבודת החיטוי במוסדות החינוך.

בתוך כך, ניוסאם הודיע כי קיבל תקציב בסך מיליארד דולר לכל שימוש שיצטרך, במסגרת הכרזת מצב החירום במדינה בתחילת החודש. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE