הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רב מוכר בדרום פלורידה אובחן כנשא קורונה: חשש להדבקת מאות חוגגים שבילו במסיבת פורים
בהודעה שהוציאו הרשויות, נמסר כי כל מי שהיה במגע עם הרב שלום ליפסקר בשבועיים האחרונים, חייב להכניס עצמו לבידוד ביתי. אחד מהם הוא ראש המועצה אשר כבר החל בתהליך. "ברוך השם, הרופאים מאוד אופטימים וחיובים לגבי מצבי", הודיע ליפסקר

מגיפת הקורונה אינה פוסחת על אף מדינה בארה"ב. עד כה זוהו בפלורידה מעל 200 תושבים כנשאי הנגיף.

אחד מהם שאובחן לאחרונה הוא הרב שלום ליפסקר, מייסד ושליח חב"ד בבית הכנסת בבל הארבור,שבסארפסייד, דרום פלורידה, הסמוכה למיאמי ביץ'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרב שלום ליפסקר

בהודעה שהוציא, כתב הרב ליפסקר בפנייה נרגשה: "קהילה יקרה, אני מצטער לשתף אתכם שאובחנתי לאחר בדיקה באוניברסיטת מיאמי כנשא נגיף הקורונה. תודה לאל, התסמין היחיד ממנו אני סובל הוא חום. הכנסתי עצמי לבידוד בביתי בימים האחרונים".

"ברוך השם, הרופאים מאוד אופטימים וחיובים לגבי מצבי".

בנוסף ביקש הרב כי כל מי שהיה עימו במגע במהלך השבוע החולף, יצור קשר עם אחת המרפאות מאחר שיתכן שנחשף למחלה, ובמיוחד אם הם סובלים מאחד התסמינים כמו חום, שיעול או נזלת.

הוא הסביר שכתוצאה מכך, בבית הכנסת התבצעו עבודות חיטוי כמו גם במערכת המיזוג, וזאת על מנת להגן על הצוות והמבקרים במקום. לדבריו, נהלים אלו יערכו באופן יומי. 

 

בית הכנסת בבל הארבור

הרב ליפסקר מסר שלאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, עד להודעה חדשה, הופסקו כל האירועים, השירותים והשיעורים בבית הכנסת.

הרב סיים את הודעתו בתקווה שאיש לא נדבק בנגיף וכי יעדכן את הקהילה במצבו. יממה לאחר מכן, נודע כי ראש מועצת בל הארבור, גבריאל גרויסמן, הכניס עצמו לבידוד מאחר שהיה במגע עם הרב.  

בהודעה שהוציאו הרשויות נמסר כי מה שהיה במגע קרוב עם הרב ליפסקר או כל אחד אחר שנכח לצד הרב ב-14 הימים האחרונים, עליו להכנס לבידוד עצמי למשך השבועיים הקרובים. 

הרב שלום ליפסקר הוא דמות מוכרת מאוד באזור פלורידה ומשמש כקצין דת במשטרה המקומית . לאחרונה הוא נכח באירועים עם קהל רב, לרגל חג הפורים, בהם היו מאות אנשים. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE