הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'הוראת רופא': שימו לב לתסמינים הבאים המצריכים היוועצות עם איש מקצוע
"וירוס הקורונה גורם לתסמינים נשימתיים. על כן, באם אתם חווים שיעול ו\או קוצר נשימה – מומלץ להיוועץ עם רופא המשפחה," אומר ד"ר רוב נורדגרן. חום הוא תסמין נוסף עליו יש לפקוח עין

למרבה המזל, לא כל שיעול, משיכת אף או עיטוש פירושם שאתם חולים במחלת הקורונה החדשה. עם זאת, אנשים מודאגים ושומרים על בריאותם, עכשיו יותר מתמיד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאלורי מאלקין, אזרחית מודאגת, אומרת שהמודעות שלה מוגברת לאור המגפה, היא אפילו ביטלה שייט תענוגות מתוכנן. היא מודאגת מהסימפטומים הראשוניים המזכירים תסמיני שפעת וצינון.

עם זאת, לפי הרופאים קיימים כמה תסמינים שיש לשים לב אליהם.

"וירוס הקורונה גורם לתסמינים נשימתיים. על כן, באם אתם חווים שיעול ו\או קוצר נשימה – מומלץ להיוועץ עם רופא המשפחה," אומר ד"ר רוב נורדגרן. חום הוא תסמין נוסף עליו יש לפקוח עין.

עקב חוסר זמינותן של בדיקות קורונה יעודיות, ומשום שסימפטומי המחלה לרוב מזוהים באופן שגוי, אנשים רבים אומרים שהם חוששים מכל אותם אנשים לא מאובחנים המתהלכים בקרבנו.

 "זו הסיבה שזה מפחיד אותי, בגלל אותם אנשים בעלי סיכון מוגבר (אנשים מבוגרים), שהולכים לבית ספר. מה אם אתה בעצם מביא איתך את הנגיף אל תוך כותליו וילדיי הצעירים חשופים למחלה," אומרת לטיסייה פיירוס, אמא מודאגת.

 

אמנם עוד לא נמצא חיסון או תרופה למחלת הקורונה, אך קהילת הרופאים ונציגי הבריאות השונים מקווים שהאינפורמציה תתפקד כנסיוב לפחדים שמתפשטים, בד בבד עם התפשטות המגפה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE