הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אל תצאו מגבולות המדינה": משרד החוץ האמריקאי מפרסם אזהרת מסע חריגה
במשרד החוץ בוושינגטון החליטו להורות על דרגה רביעית של אזהרת המסע ואמרו: "מי שיבחר לצאת מארה"ב עכשיו עלול למצוא את עצמו מחוץ למדינה במשך תקופה ממושכת ובלתי מוגבלת"

משרד החוץ האמריקאי פרסם לפני זמן קצר אזהרה חריגה לכלל האזרחים, ובה ההמלצה שלא לצאת מגבולות המדינה בשל מגפת הקורונה העולמית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

באופן רשמי, משרד החוץ הורה על החלת "שלב 4" באזהרות המסע, ופרסם הודעה לפ "מומלץ למנוע כל נסיעות ליעדים בינלאומיים בשל השפעות המגפה".

היות שענף התעופה נפגע קשות מהמשבר, במשרד החוץ הנחו את אזרחי ארה"ב הנמצאים במדינות שבהן עדיין מתקיימות טיסות: "דאגו לעצמכם לטיסות מיידיות לארה"ב, ואם לא תתכוננו למצב שבו תיאלצו להישאר מחוץ לגבולות המדינה במשך תקופה בלתי מוגבלת".

בהודעת משרד החוץ אף הפצירו באזרחים הגרים מחוץ לארה"ב לשוב למדינה "מהר ככל הניתן".

 

 

"חברות תעפה רבות כבר ביטלו אלפי טיסות בינלאומיות, וחברות הקרוזים הפסיקו את פעילותן. אם אתם בכל זאת בוחרים לטוס ליעדים בינלאומיים, התוכניות שלכם עלולות להשתבש באופן משמעותי, ואתם עלולים למצוא את עצמכם מחוץ למדינה במשך תקופה ממושכת", נכתב באזהרת המסע.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע משרד החוץ על מעבר לשלב ה-3 באזהרת המסע, אולם בימים האחרונים דווח כי מזכיר המדינה פומפאו מפעיל לחץ כבד על הממשל, לרבות על הנשיא טראמפ, כדי להורות על החמרת הנהלים.

מוקדם יותר היום הנשיא טראמפ נשאל לגבי הסוגייה והסתפק בתשובה קצרצרה: "אני לא יודע לומר עכשיו, אבל בקרוב אדבר עם משרד החוץ", הוא אמר הבוקר.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE