הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קורבן שני במחוז לוס אנג'לס, מניין נדבקי הקורונה עלה ל-230
ברשות המקומית סירבו לחשוף את זהותו של הקורבן, אולם ברשתות החברתיות הוא זוהה כתושב אזור פסדינה בן 34, בעל מגוון מחלות רקע אשר ביקר לאחרונה בשני פארקי שעשועים בפלורידה

תושב לוס אנג'לס בעל מגוון מחלות רקע הפך לקורבן השני של מגפת הקורונה בעיר, כך על פי מחלקת הבריאות של המחוז.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"תדאגו אחד לשני", השבוע בלוס אנג'לס (צילום: Getty Images)

 

ד"ר ברברה פרר, מנהלת מחלקת בריאות הציבור במחוז לוס אנג'לס, תיארה את האיש כ"גבר בין הגילאים 30 עד 50 שגר בקהילה קטנה בסמוך לפסדינה". אולם ברשתות החברתיות, קרובי משפחתו של הקורבן אמרו כי מדובר בג'פרי גזריאן בן ה-34.

עוד אמרו בני משפחתו כי הוא ביקר לאחרונה בשני פארקי שעשועים בפלורידה - דיסניוורלד ויוניברסל סטודיוס - לפני ששב לקליפורניה ואובחן כנשא הנגיף ב-13 בחודש.

מעבר לקורבן השני שמת כתוצאה מהנגיף, במחלקת בריאות הציבור חשפו כי התווספו 40 מקרים נוספים, כך שסך מניין נדבקי הקורונה במחוז לוס אנג'לס עומד על 231. "ישנן שבע מעבדות במחוז שמסייעות לבצע את הבדיקות", הסבירה ד"ר פרר, שהוסיפה כי אומנם נרשם שיפור במהירות ובכמות הבדיקות שמתבצעות, אך עדיין קיים מחסור עצום.

 

 

נכון לאתמול, במחוז לוס אנג'לס ערכו בדיקות לזיהוי נגיף הקורונה בקרב 1,700 תושבים, כאשר 13% מהן חזרו כחיוביות, כך על פי ד"ר פרר, שהדגישה את החשיבות בריחוק חברתי וחזרה על המצלצתה לאוכלוסייה המבוגרת להישאר בבתים.

"אנחנו מפצירים בכם להתייחס במלוא הרצינות ולעשות ככל הניתן למנוע חשיפה שלכם לנגיף וחשיפה שלכם בפני אחרים. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא לצאת מנקודת ההנחה שאתם נדבבקתם בקורונה, וכל הסובבים אתכם גם נדבקו. הישארו בבתים כמה שרק אפשר", אמרה פרר.

 

ג'פרי גזריאן בן ה-34, הקורבן השני של נגיף הקורונה בלוס אנג'לס (צילום: פייסבוק)

 

בנוסף, מנהלת מחלקת בריאות הציבור אף ביקשה מהציבור הרחב להצייעץ עם רופא לפני ביצוע של בדיקה כלשהי: "גם אם אתם עברתם בדיקה שתוצאותיה התקבלו כשליליות, וגם במידה שאתם לא חשים בתסמיני הנגיף, זה לא אומר דבר על מחר או מחרתיים", סיכמה ד"ר פרר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE