הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"תיאוריית קשר": אוונג'לין לילי לא מפחדת מהמגפה ושולחת את הילדים למחנה
"בדיוק הורדתי את הילדים במחנה התעמלות. כולם שטפו את ידיהם לפני שהם נכנסו. עכשיו הם משחקים וצוחקים", היא מרגישה צורך לעדכן ברשת החברתית

אוונג'לין לילי הולכת נגד הזרם ושולחת את ילדיה למחנה התעמלות, היא גם ממשיכה באינטראקציות מסוכנות עם אנשים; הסיבה – היא מאמינה שהפחד מפני מגפת הקורונה מוגזם ומנופח, ואולי אף זדוני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אוונג'לין לילי

לילי, שהתפרסמה בסדרה 'אבודים', מדברת בשמה ובשם משפחתה ומשדרת עסקים כרגיל. היא משתפת בפוסט: "בדיוק הורדתי את הילדים במחנה התעמלות. כולם שטפו את ידיהם לפני שהם נכנסו. עכשיו הם משחקים וצוחקים."

אבל יש עוד – השחקנית אומרת שהיא חיה עם אביה, שחולה בלוקמיה.

"חלקנו מעריכים את החיים יותר מהחופש, אחרים מעריכים את החופש יותר מהחיים. כולנו עושים את הבחירות שלנו."

על דבר אחד היא אינה מדברת - אם מישהו מבני משפחתה נדבק בווירוס ומתרועע עם אחרים, הוא יכול להדביק אנשים אחרים ולהאיץ את התפשטות המגפה; וכמו שאתם יודעים, היא הראתה עצמה כקטלנית.

 

לילי בתפקידה בסדרה 'אבודים'

היא טוענת שהווירוס הוא רק "שפעת נשימתית", בניגוד בערך לכל חוות דעתם של, בערך, כל הקהילה הרפואית, שאומרת שמדובר במחלה חמורה בהרבה.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#morningtea ☕️ Just dropped my kids off at gymnastics camp. They all washed their hands before going in. They are playing and laughing. #businessasusual

A post shared by Evangeline Lilly (@evangelinelillyofficial) on

 

היא מרגישה שהממשלה שולטת בחיינו וזה מתחיל להרגיש יותר ויותר כמו משטר צבאי.

לבסוף, היא רומזת שאולי יש משהו מסריח במשבר הנוכחי, לאור העובדה שמדובר במרוץ לנשיאות ארצות הברית... "יש משהו כל שנת בחירות."

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE