הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי קליפורניה: גם ניו יורק סוגרת עסקים ומנחה את התושבים להישאר בבתים
על אף שבימים האחרונים הוא שב והדגיש כי הסוגיה לא נשקלת, מושל ניו יורק הכריז על המדיניות החדשה, שעות בודדות לאחר שקליפורניה פעלה באופן דומה. "זו לא המצלצה, זה החוק ונאכוף את זה", הסביר קואמו

כל בתי העסק שאינם חיוניים ברחבי מדינת ניו יורק ייסגרו והעובדים יידרשו להישאר בבית, וזאת במטרה לבלום את התפשטות נגיף הקורונה בארצות הברית כולה, כך מסר מושל המדינה, אנדרו קואמו, לפני זמן קצר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המושל קואמו (צילום: רויטרס)

 

"אנחנו צריכים לדאוג לכך שכולם יהיו בטוחים, אחרת אף אחד מאיתנו לא בטוח. לכן חתמתי על צו מיוחד. בתי עסק שלא ייסגרו למרות הצו עלולים לקבל קנס כספי", הסביר קואמו.

ההחלטה של המושל מגיעה כ-12 שעות לאחר שגם קליפורניה בחרה לפעול באופן דומה. כעת, עם השיבושים בשתי המדינות הגדולות הללו, כחמישית מכלל אוכלוסיית ארה"ב נמצאת בהסגר.

 

 

"אנחנו נאכוף את החוק הזה, לא מדובר בהמלצה או במשהו שרק 'אזרחים טובים' עושים. זה החוק, ואנחנו נמצאים במצב שבו האופן שבו אדם מסוים מתנהג עלול לסכן אנשים אחרים".

המושל קואמו הסביר כי ההחלטה נובעת מכך שיותר מ-3,000 נדבקי קורונה חדשים אותרו במהלך הלילה, ומניין הנדבקים במדינה עומד כעת על 7,102.

 

 

כאשר המושל נשאל מדוע הוא בחר לבצע את המהלך כעת לאחר שבימים האחרונים שב והדגיש כי השבתת המדינה לא על הפרק, קואמו השיב כי "כמות הנדבקים עלתה בצורה שאי אפשר להתעלם ממנה"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE