הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'לא זמן למות': דניאל קרייג לא מתכנן להוריש את הונו לשתי בנותיו
"אני בכלל חושב שיש משהו חסר טעם בירושה. הפילוסופיה שלי היא להיפטר ממנו (כסף) או לתרום אותו לפני שאתה עובר מן העולם." - אלטרואיסט אמיתי; ומה לגבי הסרט החדש שלו?

לדניאל קרייג יש תכנית לגבי עיזבונו, תכנית שאינה כוללת את שתי בנותיו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דניאל קרייג

השחקן בן ה-52 שמגלם את בונד, ג'יימס בונד, חושף את רצונו לתרום את הונו הרב ולהעבירו הלאה.

"אני לא מעוניין להשאיר סכומים אדירים לדור הבא," הוא מגלה. "אני בכלל חושב שיש משהו חסר טעם בירושה. הפילוסופיה שלי היא להיפטר ממנו (כסף) או לתרום אותו לפני שאתה עובר מן העולם."

המען, כמובן, עוד אינו ידוע ועדיין תלוי באוויר.

דניאל אב לשתי בנות - אלה, מנישואיו הקודמים לפיונה לאודון, ובת נוספת עם אשתו, השחקנית היהודייה רייצ'ל וייס. (שמה של ביתם לעולם לא נחשף)

באשר לתאריך יציאת סרטו החדש, 'No Time To Die', החדש בסדרת ג'יימס בונד - אז הוא נדחה בשבעה חודשים ויופץ לאקרנים בנובמבר, ולא באפריל, כפי שתוכנן תחילה.

 

עוד קצת אורח רוח - כרזת הסרט 'לא זמן למות'

"לאחר הערכה יסודית של שוק בתי הקולנוע העולמי, בכורתו הקולנועית של סרט בונד החדש תדחה עד נובמבר 2020", לשון הצהרת האולפנים. הסרט יגיע לחופי אמריקה ב-25 בנובמבר, 2020. נזכיר, הסרט אמור היה לראות אור ב-10 באפריל.

לגבי הסיבה, לפי הבנתנו מדובר בהחלטה המבוססת על שיקול כלכלי גרידא, ולא נובעת מפחד ממגפת הקורונה. הבשורה מגיעה בעקבות סגירת בתי קולנוע רבים ברחבי העולם – סין, קוראיה, יפן, איטליה, צרפת ועוד.

 

קדימון הסרט:

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE