הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'ראפר ודמגוג': 4 שנים אחרי הריב המתוקשר עם טיילור סוויפט, קנייה נתפס במערומיו ובשקריו
הרבה מים עברו בנהר מאז הדליפה קים קרדשיאן את שיחת הטלפון שהתקיימה בין שני האומנים; הם גם הספיקו להשלים. אבל האמת, כידוע, תמיד מתגלה והשיחה המלאה-והלא ערוכה-מתגלה

תחילה, כמה פרטי רקע: בשנת 2016, קים קרדשיאן שיתפה סרטון, בו מתועדת שיחה טלפונית שהתקיימה בין בעלה לבין טיילור סוויפט. היא עשתה זאת בניסיון ליישב את הפולמוס המסוקר (קרי, להוציא את סוויפט שקרנית), ולהוכיח כי טיילור הייתה מודעת לשורה מהשיר (Famous) של בעלה, שעסקה בזמרת שנשמעת מצידו השני של הקו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כל הזמן הזה, טיילור סוויפט אמרה את האמת

הראפר המצליח, שהספיק לחזור בתשובה, שר: "אני מרגיש שאני וטיילור עוד יכולים לעשות סקס. למה? כי עשיתי את הכלבה (ביץ') מפורסמת."

טיילור אמרה הודתה שהייתה מודעת לחלקה הראשון של השורה בשיר, אך היא לעולם לא הייתה מאשרת את החלקה השני והמשפיל. עכשיו, הסרטון המלא, בו נשמעת שיחת הטלפון האמיתית, המלאה והלא ערוכה נחשפת; והיא מוכיחה שקנייה לא הזכיר באוזנייה של טיילור את הכינוי המזלזל (כלבה).

 

לא בוחלים באמצעים - צפו בוידאו המגמתי:

 

כשקנייה מספר לטיילור על השורה, "אני מרגיש שאני וטיילור עוד יכולים לעשות סקס", ומבקש את אישורה, הזמרת הצעירה נשמעת בברור, "אני צריכה לחשוב על זה. כשאתה שומע משהו בפעם הראשונה אתה צריך לחשוב על זה, בגלל שזה משוגע לחלוטין."

 

 

הקשר בין שני הכוכבים ידע עליות ומורדות - הירידה התלולה התבטאה בהתנהגות מזלזלת ומשפילה של קנייה, כלפי הזמרת הצעירה, עת זכתה בכבוד הגדול ביותר בטקס פרסי ה-MTV – מקרה שעורר הדים ברחבי העולם (אפילו לאובמה היה מה להגיד!).

 

גם אובמה גינה - קנייה חוטף בגסות את הפרס (והמיקרופון!!) מידה

קנייה, בפרץ לא מוסבר, עולה לבמה במהלך נאום התודה שלה, הוא חוטף לסוויפט הנבוכה את המיקרופון והפסלון מהידיים. עם המיקרופון בידו, קנייה ממשיך ומביע תרעומת על ההפסד הטרי של ביונסה.

 

לא ראיתם? סביר להניח שהדחקתם...:

 

אהמ.. קנייה, למה לקחת ללב?

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE