הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: זוהו יותר מ-150 נדבקי קורונה חדשים, מניין הקורבנות עלה ל-14
מושל המדינה חשף כי סך נדבקי הנגיף במדינה עלה ל-1,171 כאשר המחוזות מיאמי-דייד ובראוורד מהווים כ-44% מכלל המקרים. מרכזים לבדיקת קורונה חדשים נפתחו, ביניהם גם באצטדיון הפוטבול והבייסבול של מיאמי

רשויות הבריאות בפלורידה דיווחו ביממה האחרונה על 164 בני אדם נוספים שנדבקו בנגיף הקורונה, כך שסך נשאי הווירוס במדינה עלה ל-1,171.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המושל דה-סנטיס בפתיחת מרכז הבדיקות באצטדיון "הארד רוק", אתמול בדרום פלורידה (צילום: AP)

 

מתוך כלל המקרים, 1,096 הם תושבי פלורידה ואילו 75 נדבקים נוספים הם תושבים של מדינות אחרות שנדבקו בנגיף במהלך ביקור בפלורידה, כך על פי מחלקת הבריאות של המדינה. עוד נמסר כי מספר המתים כתוצאה מהווירוס עלה ל-14.

מבחינה חלוקה גיאוגרפית, ניתן לראות כי הכי הרבה מקרי קורונה התגלו בשני המחוזות הגדולים של פלורידה - מיאמי-דייד (267 נדבקים) ובראוורד (258 נדבקים). מבחינת החלוקה לערים, מיאמי נמצאת בראש הדירוג עם 125 מקרים וודאים של קורונה, כאשר הוליווד אחריה עם 44 מקרים ופורט לודרדייל עם 39 נדבקי הנגיף.

עוד נמסר ממחלקת הבריאות כמקרה המוות האחרון היה בפאלם ביץ' (מקרה המוות השני במחוז זה).

 

בדיקות הדרייב ת'רו, אתמול במיאמי (צילום: AP)

 

מושל המדינה, רון דה-סנטיס, התייחס מוקדם יותר היום (שני) לעלייה המדאיגה בכמות הנשאים. בנוגע לבדיקות המתבצעות כדי לזהות את הנגיף, המושל הסביר כי "אנו מצפים לראות עלייה משמעותית בבדיקות, דבר טבעי במהלך מגפה מסוג זה".

לכן, הסביר המושל, "אנחנו לא נופתע אם נראה עלייה גדולה עוד יותר בכמות הנדבקים במהלך הימים הקרובים", אמר דה-סנטיס.

ביום ראשון נפתח מרכז חדש לביצוע בדיקות לזיהוי הנגיף באחד ממגרשי החנייה של אצטדיון "הארד רוק" במיאמי גארדנס, אך אתמול קיבלו במקום אף ורק עובדי בתי החולים וכוחות ההצלה. החל מהיום, גם בני 65 ומעלה הסובלים מתסמינים הקשורים לקורונה יכולים להידבק באתר זה, והמושל הבטיח כי אתרי בדיקה נוספים ייפתחו בקרוב, לרבות אחד ב"מארלינס פארק" - אצטדיון הבייסבול הנמצא ממערב למרכז העיר מיאמי.

עוד הסביר המושל כי בשלב זה הוא מנסה להימנע מהכרזה על סגר במדינה. במקום, הוא סבור כי ניתן לבלום את התפשטות המגפה באמצעות התמקדות במחוזות שבהם יש הכי הרבה מקרים. ראוי לציין כי בשליש ממחוזות המדינה טרם דווח על מקרי קורונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE