הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו ג'רזי: 2 חרדים נעצרו בגין קיום חתונות בניגוד להנחיית המושל
מאז שמושל ניו ג'רזי הורה שלא לקיים אירועים הומי אדם, נרשמו לפחות 17 מקרים שבהם התאספו 50 איש או יותר. ביניהם גם 2 מקרים של הקהילה החרדית בעיירה לייקווד

רשויות החוק בעיירה לייקווד (ניו ג'רזי), הממוקמת כ-45 מייל (כ-70 ק"מ) דרומית לעיר ניו יורק, עצרה בימים האחרונים לפחות שני גברים חרדים שאירחו חתונות ובהם יותר מ-50 אורחים, וזאת בניגוד להנחיית המושל לפיה אין לקיים אירועים מסוג זה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחת החתונות שהקהילה החרדית בניו ג'רזי קיימה על אף ההנחיה של המושל (צילום: טוויטר)

 

כזכור, כבר לפני שבוע הכריז מושל ניו ג'רזי, פיל מרפי, על עוצר ברחבי המדינה. במסגרת הצו שעליו חתם מרפי, חתונות, מסיבות וכל אירוע אחר שבו היו אמורים להשתתף 50 בני אדם או יותר בוטלו.

למרות ההנחיה הברורה, ביום חמישי שעבר התקבלו דיווחים על חתונה שמתקיימת בביתו של שאול קופרווסר בן ה-43. האורחים פונו מהמקום, ולמחרת היום בעל הבית נעצר וקיבל דו"ח בגין מטרד לציבור.

למחרת היום נודע על חתונה נוספת, הפעם בביתו של אליהו זקס בן ה-49. בדומה לחתונה הקודמת, המשטרה פיזרה את האורחים לביתם, עצרה את בעל הבית ונתנו לו דו"ח, גם הוא בגין מטרד לציבור.

מפקד משטרת לייקווד, סרן גרגורי סטפורדסמית', הסביר כי מאז הכרזת העוצר של המושל, התקבלו 17 פניות בנוגע לאירועים הומי אדם, לרבות המקרים של קופרווסר וזקס: "חשוב לנו שהציבור הרחב ידע שאנחנו מודאגים מהתופעה שבה יותר מ-50 איש מתאספים בניגוד להנחיות, ואנחנו פועלים על מנת לעצור את מי שמפר את ההנחיה", הוא אמר והוסיף כי קופרווסר וזקס שוחררו ממעצר כעבור שעות ספורות, והם יזומנו לשימוע בעקבות המקרים.

עד כה, רשויות הבריאות בניו ג'רזי דיווחו על 2,844 מקרים של הידבקות בקורונה, לרבות 27 מקרי מוות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE