הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו את MELIO: פלטפורמת התשלומים הראשונה מסוגה שעושה את החיים קלים לעסקים קטנים
Melio מאפשרת שליחה וקבלת כספים ישירות לחשבון הבנק בחינם, תשלום לכל ספק אונליין, גם אם אינו רשום ל Melio בעצמו, גם אם הוא מקבל אך ורק צ'קים כאמצעי תשלום, ותשלום כל חשבון עסקי באמצעות כרטיס אשראי או דביט

האתגרים הכי משמעותיים עבור בעלי עסקים קטנים הם טיפוח תזרים מזומנים בריא, המאפשר צמיחה; והזמן שהם נאלצים להשקיע בניהול השוטף של העסק, בתחומים שאינם העיסוק העיקרי שלו, כגון שיווק והנהלת חשבונות.

Melio הוא סטארט אפ אשר נוסד ע"י מתן בר, בכיר לשעבר ב- PayPal העולמית, אילן אטיאס, לשעבר סמנכ"ל הפיתוח של  Windward, וזיו פז, אשר שימש כסמנכ"ל בקרן ההון הפרטית הגדולה בישראל, על מנת לאפשר לבעלי עסקים קטנים לשדרג את האופן שבו הם משלמים חשבונות ולנהל את תזרים המזומנים שלהם בצורה אפקטיבית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

Melio מאפשרת שליחה וקבלת כספים ישירות לחשבון הבנק בחינם, תשלום לכל ספק אונליין, גם אם אינו רשום ל Melio בעצמו, גם אם הוא מקבל אך ורק צ'קים כאמצעי תשלום, ותשלום כל חשבון עסקי באמצעות כרטיס אשראי או דביט.

Melio בנויה על כמה עקרונות דומים לפלטפורמות העברת כספים הנהוגות בין חברים ובני משפחה כמו Venmo, Paypal ו-Zelle; אך שירותים אלו לא תומכים בתשלומים עסקיים ויש בהם מגבלות כגון סכום העברה יומי מקסימלי ואין בהם אפשרות לקשר תשלום לחשבונית, נושא קריטי עבור ניהול שוטף של עסק.

 פלטפורמת התשלומים הדיגיטלית Melio עושה מהפכה באופן בו עסקים קטנים שולחים ומקבלים תשלומים ורבים מהם כבר משתמשים בו בהצלחה.

מאחורי Melio עומדים מספר יזמים ישראלים: המנכ"ל מתן בר, יזם מנוסה, אילן אטיאס וזיו פז. החברה הוקמה ב-2018 בישראל, מתן בר הקים וניהל בזמנו את אפליקציית התשלומים של PayPal אותה לבסוף עזב על מנת להקים את Melio. ביחד עם שותפיו הוא החליט להשיק את פעילות החברה בארה"ב מתוך ידיעה שמעל 50 אחוז מהתשלומים בין עסקים, עדיין נעשים באמצעות צ'קים. הרעיון היה להקל על בעלי עסקים קטנים, הנדרשים להקדיש זמן ואנרגיה מדי שבוע בטיפול בתשלומים של ספקים ולקוחות רבים.

 

 

כאשר נפתחו המשרדים הראשונים בניו יורק ולוס אנג'לס, הבינו בעלי עסקים רבים (ביניהם בתחומי הבניה והמנעולנות) את החיסכון האדיר בזמן עבורם ואימצו את Melio בשמחה. התשלומים נעשים תוך שניות ספורות, מקבלים קבלה לחשבון האימייל וממשיכים הלאה.

ראש צוות המכירות בלוס אנג'לס היא מעיין אסייג המספרת על היתרונות הגדולים ש MELIO מציעה לבעלי עסקים"העקרון המנחה שלנו ב Melio הוא שהשימוש בו חייב להיות קל והוא חייב לייצר ערך משמעותי ללקוחות שלנו", אומרת אסייג. "במציאות הנוכחית בעלי עסקים מבזבזים זמן יקר על נסיעות לטובת איסוף או פיזור צ'קים, או לחלופין מעסיקים שליח, מה שהיום כבר מיותר לחלוטין. עם Melio, בעל עסק יכול לקבל או להעביר תשלומים מבלי לעזוב את המשרד בכלל. הוא למעשה יכול להיות מחוץ לעיר ועדיין התשלומים יעברו".

השימוש בתוכנת התשלומים הינו קל מאוד והכל נעשה דיגיטלית בצורה מיידית ומאובטחת ברמת אבטחה של בנק.

 מה שעוד ייחודי ב-Melio שאין חובה לזהות בין האופן בו המשלם בוחר לשלם ואופן קבלת התשלום. הספק לא מקבל כרטיס אשראי? אין בעיה, Melio יקבל את התשלום באשראי ויעביר את התשלום לחשבונו של בעל העסק, או אפילו ישלח לו צ'ק בדואר, אם למשלם אין את פרטי חשבון הבנק של הספק.  בצורה זאת, הלקוח יכול לשמור על תזרים המזומנים שלו ולעולם לא לשלם מאוחר או מוקדם מדי.  למעט כרטיס אשראי, כל שאר אופציות התשלומים והשימוש בתוכנת Melio הינן ללא עלות, למעביר התשלום. קבלת תשלום היא תמיד בחינם.

 

 

 איך בדיוק זה עובד? פשוט מאוד:

  • בהרשמה פשוטה שאורכת פחות מחמש דקות ל Melio ניתן לשלם לספקים/ חשבונות וכן לקבל תשלום מלקוחות עסקיים לחלוטין בחינם.
  • ניתן לתזמן תשלומים עתידיים על מנת למקסם את תזרים המזומנים ולהפחית בעומס העבודה, הכל בעמוד אחד באתר.
  • ניתן לבחור באיזה אמצעי לשלם וכיצד התשלומים יתקבלו  (ניתן לשלם בכרטיס אשראי, דביט או העברה בנקאית כאשר הצד השני מקבל צ'ק או העברה בנקאית) וכל זאת מבלי שהצד השני צריך להירשם ב- Melio.
  • בלחיצת כפתור ניתן לסנכרן את כל פעילות התשלומים ישירות ל QuickBooks

יתרון משמעותי נוסף הוא שכבת אבטחת המידע הנוספת בשימוש ב Melio - "שימוש בצ'קים אינו מאובטח וחושף את הכתובת שלך, מספר הראוטינג ביחד עם חשבון הבנק ומספר פרטים החושפים את השולח לפוטנציאל של גניבת זהות"  אומרת אסייג "כאשר התשלום עובר דרך Melio, המידע האישי של המשלם לא נחשף".

האם נתקלתם בבעלי עסקים ותיקים שמתקשים לשנות הרגלי עבודה?  "כמובן" אומרת אסייג  "אנו מבינים שקשה לשנות הרגלים ולכן אנו תומכים בבעלי העסקים במעבר בצורה מלאה. שירות הלקוחות שלנו בלוס אנג'לס אפילו מתקשר לספקים ומתאם ציפיות מא' עד ת'".

 

 

בעלי עסקים המשתמשים ב Melio מדווחים כי המעבר, הפך את עבודת המשרד האחורי שלהם לקלה ופשוטה יותר. 

בן, בעלים של חברת בניה מספר: "יצאתי לחופשה משפחתית ומהדרך כבר שלחתי את החשבוניות לספקים וקיבלתי תשלומים. חשבתי כמה חבל שלא היה לי את Melio לפני שנים, זה היה יכול לחסוך לי הרבה ימי שישי מתישים".

 

לפרטים נוספים והצטרפות, בקרו באתר החברה כאן.

או צרו קשר עם מעיין 469.616.8335

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE