הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'נוהל קורונה': כיצד אופרה ווינפרי והבן זוג, שנמצאים בקבוצת סיכון, מתמודדים עם המשבר?
"אתה לא בא לפה וישן במיטתי. כך זה לא יעבוד... ריחוק חברתי לא אומר שאתה יכול לישון עם מישהו שזה עתה חזר בטיסה של 'אמריקן איירליינס'. אין בידנו האפשרות לשחק משחקים"

אופרה ווינפרי שלחה את סטדמן גרהאם לגסט-האוס!

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סטדמן ואופרה ווינפרי

אשת העסקים בת ה-66 חשפה באינסטגרם כי על מנת למנוע את התפשטות המגפה, היא שלחה את בן זוגה בן ה-69 אל מחוץ לבית – היישר לאזור האורחים.

"סטדמן שוהה ב'גסט-האוס'," היא משתפת. "כולכם יודעים שחליתי לא מזמן בשפעת ואתם יכולים לשמוע את הצרידות בגרוני מפעם לפעם. ובדיוק סיימתי את הטיפול האנטיביוטי בשבוע שעבר... סטדמן חזר משיקגו ביום חמישי, הוא הרצה במדינת מיזורי בשבת והתנייד [כל העת] במטוסים."

אופרה מספרת שהיה זה סטדמן שהעלה לסדר היום את הנושא הרגיש.

"הוא אמר, 'מה הפרוצדורה לגבי החזרה הביתה?' ואני השבתי, 'אתה לא בא לפה וישן במיטתי. כך זה לא יעבוד... ריחוק חברתי לא אומר שאתה יכול לישון עם מישהו שזה עתה חזר בטיסה של 'אמריקן איירליינס'. 'אין בידנו האפשרות לשחק משחקים'."

השניים אפוא פיצחו את השיטה: "אני משאירה אוכל בצד הדלת... והוא שמח לדעת שאני בטוחה."

במידה ופספסתם, צפו באופרה מראיינת את אידריס אלבה, הכוכב ההוליוודי הגדול שנידבק גם הוא בקורונה.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Like millions of people all over the world, I've been staying safer at home for over a week now. I know a lot of people are feeling stressed, overwhelmed, and uncertain. Because of that, I wanted to offer some hope and gather thought leaders and people going through it to add some perspective. Which is why I FaceTimed Idris Elba and his wife Sabrina who are safely quarantined together after he tested positive for COVID-19. Idris fills me in on his journey and Sabrina reveals the result of her test after they decided to quarantine together. Tap the link in my bio to watch our conversation for FREE on the Apple TV app (on your phone) or visit apple.co/oprahtalks

A post shared by Oprah (@oprah) on

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE