הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עסקים בלוס אנג'לס שהפרו את צו הסגירה ינותקו מחשמל ומים: "השיא עוד לפנינו, זה הולך להיות רע"
לדברי ראש העיר, המחוז נמצא בפיגור של כשבוע אחר ניו יורק במקרי ההידבקות במחלת הקורונה. "עלינו להערך לקראת ימים קודרים", אמר בכאב אך במקביל קרא לאחדות התושבים כדי להצית את התקווה. עוד הוסיף כי ישנו מחסור משמעותי באנשי צוות רפואי והודיע על גיוס עובדים בתחום

בשידור טלוויזיוני במהלכו העביר את העדכון היומי, הודיע ראש עיריית לוס אנג'לס, אריק גראסטי, על החרפה נוספת בנהלי המאבק מול התעצמות מגיפת הקורונה במחוז.

על פי ההנחייה החדשה, בעסקים אשר אינם מוגדרים חיונים, שלמרות ההוראה המפורשת על סגירתם, המשיכו בפעילות, יופסק זרם החשמל והמים במקום. "זוהי התנהגות אנוכית וחסרת אחריות", הגדיר גרסאטי את העסקים המסרבים לשתף פעולה עם מדיניות הבידוד הביתי. 

לדבריו, חברת החשמל והמים תנתק את השירות במבנים אלו. נציגים ממשרד התביעה המחוזי יהיו אחראים ליישום מדיניות זו, והם יצרו קשר עם בית העסק טרם הניתוק. 

"הדרך הקלה ביותר למנוע הליך זה, היא פשוט למלא אחר ההנחיות", סיכם ראש העיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראש עיריית לוס אנג'לס, אריק גראסטי במהלך העדכון היומי

עוד קודם להכרזה, התייחס גראסטי למותו של קטין במחוז לוס אנג'לס כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה. בדבריו הוא ביקש להזכיר כי המקרה משמש דוגמה לכך שהמחלה עלולה להיות קטלנית גם עבור נערים, ולכן על כולם להשאר כמה שיותר בבתים.

"ההתנהגות שלכם יכולה להציל חיים אך גם לקטול אותם, וחיים אלו עלולים להיות שלכם".

בניגוד להצהרת הנשיא טראמפ הבוקר על כך הערכתו שהחיים יחזרו לשגרה עד לחג הפסחא, גראסטי אמר כי הוא אינו רואה את זה מתרחש בתקופה הקרובה בלוס אנג'לס. "לא נאריך את מדיניות הבידוד אף לא יום אחד מעבר למה שנצטרך אך כרגע חשוב שכולנו נשאר בבתים".

עוד אמר גראסטי כי העיר לוס אנג'לס נמצאת בפיגור של 6 עד 12 ימים מאחורי ניו יורק בכמות ההידבקויות בנגיף הקורונה: "השיא עוד לפנינו, זה הולך להיות רע".

אם לא די בכך, לדברי ראש העיר ישנו מחסור לא רק בערכות בדיקה אלא גם בצוותים רפואיים שיוכלו לטפל בחולי הקורונה. הוא הודיע כי מחוז לוס אנג'לס כולו יעסוק בגיוס אנשי רפואה באמצעות פורטל חדש.

"עלינו להערך לקראת ימים קודרים. כל אחד מאיתנו יכול להיות אור ובכך להצית ביחד את התקווה. נוכל לנווט בתוך התעלה בה אנו נמצאים, איש עם רעהו ולא לבד, ויותר חשוב, כך נבטיח שמרבית האנשים יצאו ממנה יחדיו ועירנו שוב תתרומם".

 בנוסף עדכן ראש העיר על הפורטל בו תושבים השייכים לקבוצת סיכון מול מחלת הקורונה, יוכלו להרשם עבור בדיקה לאבחון הנגיף. עד כה נבדקו לדבריו 2,800 בני אדם והמטרה בשלושת הימים הקרובים להכפיל כמות זו.

"כל בדיקה היא קריטית והלוואי שיכולנו לבדוק הרבה יותר".

עד כה זוהו 669 חולי קורונה ברחבי מחוז לוס אנג'לס, מתוכם 11 קורבנות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE