הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרבית הבנקים הגדולים אישרו: דחייה של 3 חודשים בתשלומי המשכנתה לתושבי קליפורניה
למעט בנק אוף אמריקה שהסכים לדחייה של עד חודש, ארבעה מוסדות בנקאיים אחרים הסכימו לבקשת המושל ניוסאם שהגדיר זאת כ"הקלה משמעותית עבור מיליוני משפחות"

ארבעה מתוך חמשת הבנקים הגדולים בארה"ב התחייבו לאשר דחייה של עד 90 יום בתשלום המשכנתה לתושבי קליפורניה, כך הודיע המושל גאווין ניוסאם בעדכון היומי בטוויטר בנוגע למאבק בהתפשטות מגיפת הקורונה במדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בניגוד לשאר, הבנק הנוסף, בנק אוף אמריקה הסכים לעכב את התשלומים ל-30 יום. המדינה, תאגידי האשראי והמוסדות הפיננסים הצטרפו גם כן למדיניות דחיית התשלומים בשלושה חודשים.

"משפחות לא צריכות לאבד את בתיהן בשל מגיפת הקורונה. אני שמח שוולס פארגו, סיטי, ג'.פי מורגן ויו.אס בנק, הסכימה לתקופת דחייה של 90 יום בתשלומי המשכנתאות עבור אלו שנפגעו כתוצאה מהמשבר. זוהי הקלה משמעותית עבור מיליוני משפחות בקליפורניה", מסר ניואסם.

עוד אמר המושל למעלה ממיליון מתושבי המדינה כבר הגישו בקשות לדמי אבטלה בשבועיים האחרונים. הוא הודה לחברי הקונגרס שאישרו את חבילת הסיוע הגדולה בהיסטוריה האמריקאית בסך 2 טריליון דולר אשר לדבריו תעלה את זכויות האבטלה ב-600 דולר לשבוע, זאת בנוסף ל-450 דולר שמספקת המדינה.

 

עד כה אובחנו 2,628 חולי קורונה ברחבי קליפורניה, מתוכם 59 מקרי מוות.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE