הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת צ'יז קייק פקטורי נפגעה קשות מהמשבר: "אין ביכולתנו לשלם את השכירות לחודש אפריל"
מייסד ובעלי ענקית המסעדות מסביר במכתב שנשלח לבעלי הנכסים בהם פועלים סניפיה, כי בעקבות הנחיות החירום במאבק מול התפשטות נגיף הקורונה, נוצרה ירידה עצומה בתנועת הלקוחות אשר צמצה משמעותית את תזרים המזומנים ויצרה מצב בו לא תוכל לעמוד בתשלומיה

רשת המסעדות 'צ'יז קייק פקטורי' עדכנה את בעלי הנכסים בהם היא פועלת כי אין ביכולתה לשלם את שכירות חודש אפריל, זאת בשל המצוקה הכלכלית אליה נקלעה בעקבות משבר הקורונה. 

  לדברי נציגי הרשת, הנחיות החירום במסגרת המאבק מול התפשטות המגיפה, צמצמו באופן קריטי את פעילות המסעדות ופגעו בהכנסותיה. חלק מהסניפים הציעו שירותי איסוף או משלוחים ואילו אחרים נאלצו להסגר לחלוטין.  

"הירידה העצומה בתנועת הלקוחות צמצמה משמעותית את תזרים המזומנים והיוותה מכה כלכלית עבורנו", כתב היו"ר המייסד והמנכ"ל, דויד אוברטון במכתבו למשכירים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"לאור מצב קיצוני זה, אני מבקש את סבלנותכם, ואם לומר בכנות, את עזרתכם. למרבה הצער אני חייב ליידע אתכם שרשת מסעדות צ'יז קייק פקטורי לא תוכל לעמוד באף אחד מתשלומי השכירות לחודש אפריל הקרוב", הוסיף אוברטון והבטיח כי הכספים יועברו ברגע שהדבר יסתייע.

רשת המסעדות היא אחת הפופולאריות בארה"ב. משרדיה נמצאים כיום בקלבסס, אך היא נוסדה בבוורלי הילס בשנת 1972, שם עדיין פועל הסניף הראשון ברחוב בוורלי דרייב.

לרשת יש 39 סניפים ברחבי קליפורניה ועוד 294 מסעדות ב-39 מדינות בארה"ב וכן בפורטו ריקו, וטורונטו קנדה.

מרבית בעלי הנכסים בהם היא פועלת היא מרכזי קניות דוגמת ווסטפילד. החברה הינה אחד המעסיקים הגדולים בארה"ב עם כ-38 אלף עובדים ברחבי המדינה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE