הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאור המשבר: אל על מפסיקה את מרבית טיסותיה באופן זמני
לפחות בעשרת הימים הקרובים, טיסה יומית בודדת (של יונייטד איירליינס) תחבר בין מדינת ישראל לארה"ב, וזאת על רקע הודעת אל על לפיה היא תעסוק רק בטיסות מטען וחילוץ עד יום שבת הבא

חברת התעופה הלאומית של ישראל, אל על, הודיעה מוקדם יותר היום (חמישי) כי היא נאלצת להפסיק באופן זמני את כל טיסותיה לישראל וממנה, לרבות בקווים לארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטוס של אל על בלוס אנג'לס, מוקדם יותר השנה (צילום: Shutterstock)

 

"ההחלטה התקבלה בין היתר נוכח הדאגה שלנו לבריאות הנוסעים וצוותי האוויר ולאור הירידה החדה בביקוש לטיסות", אמרו באל על.

הפסקת הטיסות הזמנית צפויה להימשך עד ה-4 באפריל (יום שבת הבא), אך יתכן שאנשי אל על יחליטו להאריך את ההפסקה, בהתאם להתפתחויות במגפת הקורונה. "טיסות החברה הערב לניו יורק ומספר יעדים נוספים יתקיימו כמתוכנן", אמרו באל על.

 

 

אל על תמשיך להפעיל טיסות חילוץ (בתיאום עם ממשלת ישראל) ואף תוסיף לקיים טיסות מטען מישראל ואליה: "נפעיל טיסות חיוניות ככל שנידרש", אמרו בחברה.

לאור הנסיבות, בעשרת הימים הקרובים צפויה להתקיים טיסה יומית בודדת שתחבר בין ארה"ב לישראל: טיסות UA 90/91 של יונייטד איירליינס, הקו שממריא מניוארק בשעה 11:00 בלילה ונוחת בישראל למחרת היום ב-3:20 אחה"צ. טיסת החזור ממריאה בשעה 10:10 בלילה מישראל ונוחתת בצפון ניו ג'רזי למחרת היום בשעה 4:30 לפנות בוקר.

 

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

לא ידוע אם החלטת אל על הושפעה מהדיווחים לפיהם חולי קורונה נכחו בעשרות טיסות שהופעלו בין ישראל לארה"ב, לרבות קווים של אל על ויונייטד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE