הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקור מפתיע חושף: בניגוד לשמועות, קיילי ג'נר וטראוויס סקוט לא ביחד!
מגזיני רכילות מכל קצוות תבל עוסקים בטיב הקשר של הזוג המתוקשר. עכשיו, מקור מהימן (בן משפחה!) חושף את האמת המרה - זוג ההורים עדיין פרודים ואינם בקשר רומנטי

מי היה מאמין שמייסון דיסיק יהיה זה שיגלה לנו האם קיילי ג'נר וטראויס סקוט שוב בקשר רומנטי, אה? השמועות לגבי האיחוד המרגש של הוריה של סטורמי הקטנה מסרבות לדעוך זה תקופה ארוכה, אך שני הצדדים העדיפו, כל נראה, לשמור על שקט תעשייתי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קורטני קרדשיאן ובנה מייסון

סמכו על בנה הבכור של קורטני קרדשיאן שיעשה לנו סדר בבלאגן. עם כן, אחיינה של קיילי (10) פתח פרופיל ברשת האינסטגרם וחשף כי זוג ההורים אינם ביחד, בניגוד לשמועות שטוענות אחרת.

במהלך שידור חי ברשת, מייסון מעדכן, "לא, קיילי וטראוויס לא ביחד", כנראה בתשובה לשאלתו של אחד הצופים הסקרנים.

כזכור, קיילי וסקוט נפרדו בחודש אוקטובר האחרון, בתום קשר בן שנתיים, שבמהלכו אף הספיקו להביא ילדה משותפת לעולם, סטורמי וובסטר בת השנתיים.

 

קיילי ג'נר, סטורמי וובסטר וטראוויס סקוט

עם כך התעלומה נפתרה! עם זאת, עושה רושם שהווידוי של המקור הצעיר לא בדיוק עבר חלק – חשבון האינסטגרם שלו נמחק. אולי קורטני הרגישה שהיא לא יכולה לסמוך עליו – נשמע הגיוני.

קורטני, שעלתה גם היא לשידור ב'אינסטה', הודתה: "אכן מחקתי אותו משום שאני וסקוט (אביו של מייסון) הרגשנו שהוא עוד לא מספיק גדול".

"הוא בן 10. נראה לי צריך להיות בן 13 בשביל לפתוח חשבון".

 

 

"אני חושבת שהדבר שהכי מדאיג אותי לגבי הילדים הוא שאנשים יכולים להיות כל כך מרושעים".

"מדי פעם אני מגיבה להודעות מזלזלות, בשביל הכייף; או כשמשהו מציק לי יש לי את הבמה לתקן אותו. אבל אני בדרך כלל לא חושבת פעמיים. לא משנה מה אני עושה, למישהו תמיד יהיה משהו להגיד – לטוב ולרע. הדבר הכי גרוע הוא לקבל ביקורת על כישורי ההורות שלי מאנשים שאני לא מכירה".

לא אמרנו כלום...

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE