הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבורסה בניו יורק ממשיכה במגמת ההתאוששות
שלושת המדדים החשובים רשמו עליות מרשימות, לרבות הנאסד"ק שעלה ב-5.6% בזכות הזינוק במניות הטכנולוגיות. מדובר ביום השלישי ברציפות שבו המסחר מסתיים באופן חיובי

העובדה שיותר משלושה מיליון אמריקאים הגישו בקשה לקבל דמי אבטלה בשל משבר הקורונה לא השפיעה על הבורסה בניו יורק, וסוחרי המניות בוול סטריט סופרים שלושה ימים רצופים שבהם המסחר מסתיים במגמה חיובית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

מדד הדאו ג'ונס עלה ב-1,351.62 נקודות, או 6.5%, ובעת סיום המסחר המדד הקריטי עמד על 22,552.17 נקודות. גם מדד ה-S&P500 עלה ב-6.24% והגיע ל-2,630.07 נקודות.

מדד הנאסד"ק רשם תוספת של 5.6%, או 413.24 נקודות, לערכו, בעיקר בזכות העובדה שענקיות הטכנולוגיה פייסבוק, אמזון, אפל, נטפליקס וגוגל רשמו עלייה של לפחות 4% במניותיהן.

ככל הנראה, קיימת תחושת אופטימיות בנוגע לסיכויים שחקיקת סיוע החירום תאושר ע"י בית הנבחרים כבר מחר. לכן, כ-3.28 מיליון בקשות לקבל דמי אבטלה לא הובילו לירידות דרמטיות.

כאמור, מדובר ביום השלישי ברציפות שבו נרשמות עליות בוול סטריט. בימי שגרה, שלושה ימים חיוביים רצופים לא היו נחשבים להישג. אך כעת, בעיצומו של המשבר ולאחר כחודש וחצי של ירידות חדות, אפשר להבין את תחושת הנחת שממלא את וול סטריט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE