הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תמונת מצב עגומה מבית חולים בקליפורניה: מחצית מהמאושפזים נחשפו לנגיף הקורונה
סגן מנהל בית חולים בסן חוזה סיפק מבט נדיר למצב העגום במערכת הבריאות בקליפורניה, שבדומה למדינות רבות מתקשה להכיל את משבר הקורונה. לדבריו, כמחצית מכלל המאושפזים בבית החולים נמצאים שם בגלל שהם נשאים של הנגיף או שהם נחשפו אליו

כמחצית מהמאושפזים באחד מבתי החולים בצפון קליפורניה הם נשאי קורונה, כך חשף סגן מנהל המוסד הרפואי בראיון לכתב עד רפואי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המרכז הרפואי של קייזר פרמננטה בעיר סן חוזה (צילום: גוגל מפות)

 

בשבועות האחרונים דווח לא מעט על המצב העגום במערכות הבריאות בערים ובמדינות הגדולות בארה"ב, אך ספק רב אם מישהו תיאר שהמצב כה נואש. אך זהו המצב במרכז הרפואי של קייזר פרמננטה בעיר סן חוזה. המצב החמור הוביל את הנהלת בית החולים לבקש מכלל העובדים לעבוד משמרות ארוכות יותר, והיא אף גייסה מספר רופאים ואחים ממוסדות בריאות נוספים.

בשיחה עם כתב העת "The Journal of the American Medical Association", מסביר ד"ר סטיבן פרודי, סגן המנהל של בית החולים ומי שנחשב לאחד המומחים הגדולים בארה"ב למחלות זיהומיות, כי "בית החולים נמצא בתפוסה מלאה כאשר יותר מחצי הם נשאי הנגיף או אנשים שככל הנראה נחשפו אליו". עוד אמר כי "הטיפול הנדרש לנגיף דורש הרבה מבחינת כוח אדם, ולכן נאלצנו לבצע שינויים רבים".

מחוז סנטה קלרה שבו נמצאת סן חוזה מדורג שני מבין מחוזות קליפורניה מבחינת כמות נשאי הקורונה (540, לעומת כ-1,200 במחוז לוס אנג'לס). בקליפורניה כולה ישנם קרוב ל-4,000 מקרים וודאים של הידבקות בנגיף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE