הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אובחן כנשא קורונה
"אמשיך להוביל את המאמץ הלאומי מהבית": הלם בממלכה המאוחדת. מנהיג המפלגה השמרנית האחראי לברקזיט, ובעל הברית הקרוב ביותר של ארה"ב אובחן היום כנשא של נגיף הקורונה

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון נבדק ונמצא כנשא של נגיף הקורונה, כך מפרסמות סוכנויות הידיעות המרכזיות ברחבי העולם לאחר שמנהיג המפלגה השמרנית פרסם הבוקר (שעון ניו יורק) סרטון בוא הסביר לציבור הבריטי כי החל באחרונה לפתח מספר תסמינים הכוללים חום גבוה ושיעול, וכי לאחר עצת הרופא הראשי של רחוב דאונינג 10, כי עליו להיבדק, נמצא בבדיקה שנערכה הבוקר כי הוא הינו נשא של הנגיף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ונסון, בעל ברית קרוב של ארה"ב ושל מדינת ישראל (צילום: SUN)

 

"אל תטעו", פנה ג'ונסון בקריאה לעם הבריטי, "למרות שמעתה אבודד את עצמי שכן זהו הדבר הנכון בדיוק לעשות, אמשיך תודות לנפלאות הטכנולוגיה המודרנית לתקשר עמכם ולנהל יחדיו את המאבק הלאומי בנגיף. יחדיו ננצח", הוסיף מי שהוביל את ארצו לברקזיט אך לפני מספר חודשים.

בריטניה, כמדינות רבות אחרות בעולם, נאבקת בנגיף באמצעות שורה של צווי חירום המורים על סגירת בתי עסק רבים ומגוון אחר של נותני שירות בלתי-חיוניים, המלווים בהוראה תקיפה לתושבי הממלכה המאוחדת להישאר בבתיהם, אלא אם כן ישנו צורך בריאותי או תזונתי ביציאה.

כבמדינות אחרות בעולם, גם בבריטניה התגייסו צוותי הרפואה, אנשי משטרה, העובדים הסוציאלים והמורים ברוח התנדבות מפעימה, במה שכינה ראש הממשלה כ''מאמץ לאומי עילאי, לבלום את המשך ההתפשטות''. 

במקביל , מאות אזרחי בריטניה יצאו אמש לחלונות בתיהם בשעות הערב, במפגן תודה לאומי לצוותי הרפואה הלאומיים על מאבקם בנגיף, מחזה שג'ונסון עצמו הגדיר כ"מרגש מאד".

 

העם הבריטי מודה לאנשי הרפואה (צילום: SUN)

"ברצוני להודות לכל העובדים על שמירת מדינתנו, הדרך בה נמשיך לשמור עליה תהיה באמצעות נקיטת הצעדים עליהם שמענו כה רבות. ככל שנציית להוראות באדיקות רבה יותר, כך נוכל לשוב לשגרה במהרה, הודיע ראש מערך הבריאות הלאומי של בריטניה שהודה לציבור התושבים על המחווה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE