הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחדל בקליפורניה: נשא קורונה בן 17 מת שעות ספורות לאחר שמרפאה סירבה לטפלו
הצעיר לא סבל ממחלות רקע, וכאשר חש ברע הוא פנה למרפאה הסמוכה לביתו, שם סירבו להעניק לו טיפול מכיוון שלא החזיק בביטוח בריאות. מנהלת מחלקת בריאות הציבור במחוז לוס אנג'לס הסבירה כי הוא "אומנם אובחן כנשא של נגיף הקורונה, אך היו נסיבות מקלות המצביעות על אבחון אלטרנטיבי"

יותר מ-1,200 תושבי מחוז לוס אנג'לס נדבקו בנגיף הקורונה, ו-21 בני אדם מתו במחוז כתוצאה מהידבקות בנגיף. מוקדם יותר השבוע דווח כי נער בן 17 מצפון המחוז הפך לקורבן הצעיר ביותר של המגפה, וכעת נחפשים פרטים חדשים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

הנער, ששמו לא פורסם, התגורר בעיר לנקסטר ביחד עם משפחתו. ראש העיר, רקס פאריס, הסביר כי מותו של הנער נקבע בבית חולים מקומי שעות ספורות לאחר שמרפאה סירבה להעניק לו טיפול רפואי מכיוון שלא החזיק בביטוח בריאות.

 

צפו בדבריו של ראש עיריית לנקסטר, רקס פאריס:

 

"רק ביום שישי האחרון הנער היה בריא ובילה עם חבריו", הסביר פאריס בסרטון שהעלה ליוטיוב, "ועד ליום רביעי הוא כבר לא היה בחיים"

עוד ציין ראש העיר כי הנער לא סבל ממחלות רקע כלשהן: "הוא הגיע למרפאה מקומית אבל הם לא טיפלו בו בגלל היעדר ביטוח רפואי. הוא נשלח לבית החולים באנטלופ ואלי, אך עבר דום לב בדרך לשם, וכעבור שש שעות נקבע מותו".

 

עמדת בדיקות קורונה מחוץ למרפאה בקליפורניה (צילום: Getty Images)

 

מותו של הנער פורסם בערב יום שלישי ותפס לא מעט כותרות ברחבי ארה"ב, שכן ההערכה הייתה שמדובר בקטין הראשון שמת כתוצאה מהידבקות בקורונה. אך בהמשך הערב, מחלקת בריאות הציבור של מחוז לוס אנג'לס חזרה בה מהודעתה ואמרה שמדובר ב"מקרה מורכב".

ד"ר ברברה פרר, מנהלת המחלקה, ניסתה להסביר: "הנער אומנם אובחן כנשא של נגיף הקורונה, אך היו נסיבות מקלות המצביעות על אבחון אלטרנטיבי", היא אמרה.

חקירת מקרה המוות הועברה לידי המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), אך לעת עתה הוחלט כי מקרה המוות לא ייחשב כמניין קורבנות הקורונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE