הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: נהג קטר נהרג, לפחות 16 נפצעו בשריפה שפרצה ברכבת התחתית
במשטרה המקומית הגדירו את נסיבות השריפה כ"חשודות", וקיים חשש כי מדובר בהצתה מכוונת. יותר מ-100 כבאים הוזעקו לזירת האירוע, בסמוך לסנטרל פארק. מצבו של אחד הפצועים הוגדר כקשה

שריפה פרצה בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי ברכבת התחתית של ניו יורק. כתוצאה מהאש נהרג נהג הקטר, ואילו לפחות 16 בני אדם נפגעו משאיפת העשן ונזקקו לטיפול רפואי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, הבוקר בניו יורק (צילום: AP)

 

יותר מ-100 כבאים הוזעקו לתחנת הרכבת בפינת רח' 110 ושד' סנטרל פארק צפון בסביבות השעה 3:20 בבוקר, כך אמר סגן מפקד מכבי האש בניו יורק, פרד שייף.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, קיים חשד לפיו מדובר בהצתה מכוונת, אך עד כה לא בוצעו מעצרים כלשהם. רשות החבורה העירונית MTA פרסמה היא היא מציעה פרס כספי בסך 50 אלף דולר עבור מידע שיוביל למי שעומד מאחורי ההצתה האפשרית.

חמישה בני אדם נפצעו ונזקקו לפינוי לבית החולים, לרבות אחד שמצבו מוגדר כקשה. בנוסף, 11 בני אדם (ביניהם 4 כבאים) נפגעו משאיפת עשן ונזקקו לטיפול בזירת האירוע.

 

עשן סמיך מיתמר מהרכבת התחתית, מוקדם יותר היום במנהטן (צילום: רויטרס)

 

בהמשך היום, נהג הקטר זוהה כגארט גובל בן ה-36. טוני אלטנו, נשיא איגוד העובדים של נהגי הקטר, ספד לו: "זו טרגדיה קשה ביותר, צעיר ששירת את מדינתו במהלך משבר לאומי נהרג בגיל 36. מדובר ביום עצוב עבור העיר כולה", הוא אמר והוסיף כי גובל פעל בגבורה והציל את חיי הנוסעים.

"עמיתנו שירת את העיר במשך שנים רבות. כולנו אבלים בעקבות מותו הטרגי", אמר מנכ"ל ה-MTA, פטריק פוי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE