הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יום-הולדת בצל הקורונה? הנה לכם רעיונות יצירתיים באדיבות כמה חוגגים מסוגרים ורבי תושייה
ביילי גרינספון, שחוגגת 30 ביום שבת, כבר לא יכולה לחכות למסיבה המתוכננת בזוּם – "עכשיו מתבהר לי, זה הולך להיות פצצה, משום שחברים מכל קצוות העולם יהיו שם"

אולי את היומולדת של שנה שעברה הם שכחו, אבל את זאת – אין מצב!

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (Shutterstock)

אם אתם אוהבים את יום ההולדת שלכם, הסיכוי שתשבו בבית לבדכם, במקום לחגוג לצד החברים הטובים שלכם, לא היה נשמע לכם סביר במיוחד אך לפני שבועות ספורים. עם זאת, בתוך התקופה הקשה שאנו עוברים, בה ריחוק חברתי הוא דבר שבשגרה – אנשים רבים מוצאים דרכים יצירתיות להפיק את המיטב מהתרחיש הלא אידאלי בעליל.

גורל זה נפל בחלקו של טיילר ג'ו, "החל מגיל 30 ניסיתי להפוך את היום המיוחד שלי לאירוע של ממש," הוא מספר. "אני צלם במקצועי, השנה היה לי רעיון גדול – תכננתי לחגוג את יום ההולדת שלי בסטודיו צילום ענקי, להביא די.ג'יי, משחקים, וכמובן ליצור סט צילומים כייפי בו כולם יוכלו להצטלם".

כפי שכבר ניחשתם, התכנית המקורית שלו ירדה לטמיון, אך הוא כבר חשב על תכנית ב' – ג'ו הולך קדימה עם חגיגה דיגיטלית לכל חבריו, והוא לא לבד.

לפניכם עוד כמה רעיונות של אנשים יצירתיים שימי ההולדת שלהם אוטוטו מגיעים:

 

שתפו חברים שבנסיבות אחרות לא יכולים היו להיות נוכחים

תוכנת זוּם הינה חינמית למשך המשבר

"אני חושב שמה שאעשה זה לפתוח חשבון בזוּם (Zoom) ופשוט להעביר את הזמן".

על "המסיבה" הוא הכריז באינסטגרם. את מי הוא הזמין? רק את 82,000 העוקבים שלו, ואתכם כמובן.

"זו יכולה להיות נפילה של ממש," הוא מודה. "אין לי מושג, אני רק יכול לדמיין איך תראה שיחת הוידאו ההמונית. אבל, אני מרגיש מוכן".

זוּם מאפשרת לקיים שיחת ועידה עם עד מאות משתתפים. בשונה משירותים דומים ('גוגל האנגאאוטס').

זהו טיפ חשוב עבור מי מכם המעוניינים להזמין את כולם, עד אחרון המכרים, ומקווים שכולם באמת יצליחו להשתתף.

הוא מעריך: "חמשת החברים הטובים ביותר שלי בטח יישארו איתי במהלך השיחה כולה. כל השאר כנראה ירצו לקפוץ להגיד היי, לאחל מזל טוב, לצחוק קצת, אולי נצלם תמונת מסך משותפת ואז הם יתנתקו. וחוזר חלילה".

רעיון נוסף, למקרה שתכננתם לארגן למישהו מסיבת הפתעה – הזמינו אותו לשיחת וידאו, זוגית כביכול, והמתינו בדריכות – מה שהוא לא יודע, הוא שלא רק אתם ממתינים לו בדריכות, אלא כל המשפחה והחברים שבאו לפרגן ולהפתיע.

ביילי גרינספון, שחוגגת 30 ביום שבת, כבר לא יכולה לחכות למסיבה המתוכננת בזום – "עכשיו מתבהר לי, זה הולך להיות פצצה, משום שחברים מכל קצוות העולם יהיו שם", היא מתרגשת.

זאת הסיבה שהרבה 'מהחוגגים הווירטואליים' אמרו שהם מתכננים מסיבות קריוקי וריקודים, משחקי אלכוהול, חידונים ואפילו משחקי פנטומימה.

 

תעלו על לבוש חגיגי

אילוסטרציה (Shutterstock)

גם ג'ייסי ריסאק מפילדלפיה חגגה יום-הולדת וירטואלית לפני מספר ימים. לאחר שהיא ובן זוגה התלבשו ליציאה וישבו בבית עם 'טייק-אאוט' של אוכל סיני, היא אירחה כ-11 חברים במסיבת הזוּם הפרטית שלה.

 

בחרו נושא

אמנדה אשקרפט, אקטיביסטית ואשת דת ממנהטן, מחפשת דרך לגרום לתאומים שלה (6) להרגיש מיוחדים בזמן תקדימי זה. היא מקווה שכך היא תרכך את המכה עבור התאומים, שלא בדיוק מרוצים מהשינוי המעצבן.

 

אילוסטרציה (Shutterstock)

זאת הסיבה שהיא מתכננת לערוך שתי מסיבות נפרדות עם נושאים שונים (גיבורי על, ומכוניות), לכל אחד מהתאומים החמודים.

 

שלחו הזמנות

ממש כמו במסיבת יום-הולדת נורמטיבית.

 

הכינו פעילויות

 

"אני רוצה שהיא תהיה אינטראקטיבית," טיילר ג'ו מסביר. הוא מתכנן לתעד את הרגע באמצעות תוכנת הטיק-טוק הפופולארית.

האמת היא, הרשת היא אינה המקום היחיד בו תוכלו לחגוג יום-הולדת לאהובכם שבהסגר. אתם יכולים לעמוד מחוץ לביתו של חתן השמחה, לשיר ולשמוח איתו. זה מה שמשפחתה של שרה בריין עשתה כדי לציין את יום הולדתה של סבתה בת ה-95.

אתם גם יכולים לעודד עסקים קטנים במהלך התקופה הקשה על ידי שליחת זר פרחים מחנות הפרחים המקומית או עוגה מהקונדיטוריה האהובה.

 

צפו במסיבת קריוקי זוּמית:

https://youtu.be/OYzszYpkbPU?list=PLZQfnFyelTBOQ15kmHSgEbdjzLMWzZpL7

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE