הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המחקר הסטטיסטי של החוקר הבכיר מהמכון היוקרתי קובע: עד הקיץ צפויים כ-80,000 מתים בארה"ב
באמצעות קרן מחקר יוקרתית הממונמת על ידי ביל ומלינדה גייטס הצליחו החוקרים באוניברסיטת וושינגטון בראשות כריסטופר מארי לחשוף נתונים מדאיגים ביותר. השיא עוד לפנינו.

מחקר הנערך בידי חוקרים מובילים במכון האמריקני למדידות סטטיסטיות רפואיות מסיק כי צפויים כ-80,000 מקרי מוות מנגיף הקורונה בארה"ב עד חודשי הקיץ, גם במידה וישמר הריחוק החברתי.

המחקר שנערך ע"י המכון למדידה והערכה רפואית בבית הספר לרפאוה של אוניברסיטת וושינגטון, מצא כי קיבולת בתי החולים ברמה הלאומית תגיע לשלב המקסימום כבר בשבוע השני של אפריל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פרופסור מארי (צילום: אוניברסיטת וושינגטון)

הערכה הנמוכה מעידה שהמחיר בחיי אדם יעמוד על כ-38 אלף, והערכה הגבוהה צופה שיעלה על 160 אלף בני אדם שיאבדו את חייהם במהלך ארבעת החודשים הקרובים.

המידע מבוסס על שיעורי תמותה שנצפו עד עתה ועל אמצעי הריחוק החברתי שננקטו ברחבי המדינות בארה"ב. חוקרי המכון מצאו כי סביר שהביקוש למיטות בבתי החולים יעלה בהרבה מעל הקיבולת של יחידות הטיפול הנמרץ.

 

 צפי לכמות המתים במגיפה בחודשים אפריל - יוני (צילום: אוניברסיטת וושינגטון)

"ניתוחנו צופה ביקוש לשירותי רפואה בכל מדינה בארה"ב, כולל צורך במכונות הנשמה, מיטות אשפוז, ומיטות טיפול נמרץ.", מסר אחד מהרופאים המעורבים במחקר.

המידע שנותח כלל שיעורי אשפוז ותמותה עדכניים, גיל, מין, מחלות רקע ועוד ונראה כי הצפי הוא ל-2,300 מטופלים העלולים למות מדי יום בשיאו של המשבר.

מסלול המגפה ישתנה - ולרעה - אם יקלו האנשים ראש בבידוד החברתי ושאר אמצעי הזהירות" הוסיף מנהל המכון כריסטופר מורי.

המחקר מצא כי ל 21 מדינות בארה"ב לפחות יאזלו מיטות בטיפול נמרץ, ולפחות 12 ממדינות אלה תצטרכנה 50% יותר מיטות על מנת להתמודד עם גל החולים החדשים הצפוי להגיע.

גרף המתאר את מספר הנספים מדי יום בין חודשי מרץ ואוגוסט (אוניברסיטת וושינגטון)

"אנו מקווים כי תחזיות אלה יעזרו לראשי המערכת הרפאית לגבש דרכי פעולה חדשניות לספק טיפול איכותי לאלה שיזדקקו לו בשבועות הקרובים" אמר מארי.

נכון לזמן הכתבה (28 למרץ בבוקר, שעון לוס אנג'לס) בארה"ב ישנם יותר מקרי קורונה מבכל מדינה אחרת, כוללת סין. כ-86 אלף חולים מאומתים, ויותר מ-1300 מקרי מוות.

הנשיא טראמפ חושב כי זה משקף שיעור בדיקה גבוה בהשוואה לארצות אחרות. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE