הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא טראמפ: "שוקל להכריז על עוצר בניו יורק וניו ג'רזי"
בדרכו לבסיס חיל הים בווירג'יניה, הנשיא הסביר כי הוא שוקל להורות על עוצר כללי באזור העיר ניו יורק, וזאת על רקע משבר הקורונה. "קיימת סבירות שמתישהו היום נודיע על המהלך, שיימשך כשבועיים, בניו יורק. כנראה גם בניו ג'רזי וחלקים בקונטיקט", אמר טראמפ

הנשיא טראמפ אמר מוקדם יותר היום (שבת) כי הוא שוקל להכריז על עוצר בניו יורק, ניו ג'רזי וקונטיקט, וזאת בעקבות מוקד התפרצות הקורונה במדינות הללו. לדבריו, החלטה סופית עשויה להתקבל כבר בהמשך היום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא משוחח עם העיתונאים מחוץ לבית הלבן, הבוקר בוושינגטון (צילום: AP)

 

"יש אנשים שרוצים להכריז על עוצר בניו יורק בגלל כמות מקרי הקורונה. ניו יורק, ניו ג'רזי, אולי עוד כמה אזורים, ומקומות מסוימים בקונטיקט", אמר הנשיא ביציאתו מהבית הלבן לעבר בסיס חיל הים בעיר נורפולק (וירג'יניה), שם יצפה באוניית בית חולים USNS Comfort מפליגה מהנמל לעבר ניו יורק.

"אני חושב על הסוגיה כרגע. יתכן שלא נצטרך לעשות את זה, אבל קיימת סבירות שמתישהו היום נודיע על המהלך, שיימשך כשבועיים, בניו יורק. כנראה גם בניו ג'רזי וחלקים בקונטיקט", הנשיא שב והדגיש.

עוד סיפר הנשיא כי שוחח עם המושלים של פלורידה (רון דה-סנטיס) וניו יורק (אנדרו קואמו) בנוגע למשבר הקורונה. הנשיא אף רמז על כך שבמהלך העוצר לא יתאפשר להיכנס או לצאת מניו יורק. "הגבלת הנסיעות תסייע לפלורידה מכיוון שהרבה מתושבי ניו יורק נוסעים לשם, ואנחנו לא מעוניינים שהם יפיצו את הנגיף", הסביר טראמפ.

 

 

המושל קואמו אישר כי שוחח עם הנשיא טראמפ, אך טען כי סוגיית העוצר לא עלתה לדיון בין השניים: "אני אפילו לא יודע במה מדובר ואין לי מושג כיצד ניתן לאכוף הנחיה מסוג זה", הוא אמר במהלך מסיבת עיתונאים שערך הבוקר, "מבחינה רפואית, אני לא יודע מה ההנחיה תשיג".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE