הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כ-1,800 נשאי קורונה בלוס אנג'לס, אתרי הבדיקות קורסים
תושב המחוז אשר יבקש לעבור בדיקה לזיהוי הנגיף ייאלץ להמתין למועד אחר, שכן כיום לא ניתן להגיע לאתרי הבדיקות המלאים; מניין הקורבנות במחוז עלה ל-32, במחלקת בריאות הציבור הדגישו את הצורך בשמירה על ריחוק חברתי

344 נשאי קורונה חדשים אובחנו במהלך היממה האחרונה ומניין הקורבנות עלה ב-6 חולים שהלכו לעולמם ובכך מספרם עומד כעת על 32, כך מסרו מוקדם יותר היום (שבת) רשויות הבריאות במחוז לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

סך נדבקי הקורונה במחוז עלה ליותר מ-1,800 בני אדם, ורק ביומיים האחרונים אובחנו יותר מ-600 בני אדם. הנתונים כוללים גם את לונג ביץ' (75) ופסדינה (9) על אף שבערים הללו יש מחלקות בריאות הציבור עצמאיות.

נתון מדאיג נוסף הוא ש-22% מכלל חולי הקורונה במחוז נזקקפו לאשפוז. ד"ר ברברה פרר, מנהלת מחלקת בריאות הציבור במחוז, הדגישה כי "כעת יותר מתמיד, עלינו לציית לריחוק החברתי. אם אנחנו חולים, אפילו בצורה קלה ביותר, עלינו לעשות כל מאמץ לבודד את עצמנו מאחרים במשך שבוע ימים".

 

 

כמו כן, בהודעת מחלקת בריאות הציבור ביקשו להדגיש את הצורך לפעול לפי הנחיות המושל וראש העיר, ולצאת מהבתים רק לסידורים חיוניים. "אנחנו זקוקים לכך שכל אחד מכל יעשה מאמץ אישי כדי לא להדביק אחרים או להידבק בעצמו, והדרך הטובה ביותר היא להישאר בבית ולשמור על ריחוק חברתי כאשר חייבים לצאת", סיכמה פרר.

 

 

"לא ניתן לקבוע תור לבדיקת קורונה" (מתוך אתר מחלקת בריאות הציבור)

 

בתוך כך, ראש העיר גראטסי עדכן אמש כי לוס אנג'לס תהיה העיר הראשונה בה ניתן יהיה להזמין בדיקה דרך חברת המשלוחים UPS, זאת במקביל למאמצעי מחלקת בריאות הציבור לפתוח אתרים נוספים לבדיקת וזיהוי הנגיף. על אף שמספר אתרים כבר פועלים, קיים עומס עצום.

באתר של מחלקת הבריאות כלל לא ניתן לקבוע תור לבדיקת קורונה, ובמקום מופיעה הודעה הבאה: "עמכם הסליחה, אך אין תור פנוי לבדיקת קורונה. אם אתם סובלים מתסמיני הנגיף, אנא פנו לרופא שלכם. אם אתם חווים מקרה חירום, אנא פנו למוקד 911".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE