הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העוזרת לשעבר טוענת: הותקפתי מינית על ידי ג'ו ביידן
טארה רריד הייתה עוזרת פרלמנטרית צעירה ונאה שהעריצה את הסנאטור בן ה-50 שהיה ידוע כפעיל למען זכויות נשים. עתה בראיון חושפני היא מתארת את היום בו חייה השתנו. ביידן ידוע כמי שאומר כי "הוא מאמין לכל אישה", אך האם הוא גם מאמין לעוזרת הצעירה שלו לשעבר?

בבוקר יום רביעי, העיתונאית קייטי הארפר שיחררה קטע אודיו ובו ראיון ארוך עם טארה ריד, עוזרת פרלמנטרית לשעבר שששירתה תחת המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן בראשית שנות התשעים.

בראיון החושפני טוענת ריד, שחקנית ומשוררת לשעבר, וכיום פעילה למען זכויות בעלי חיים, כי ג'ו ביידן תקף אותה מינית בשנת 1993.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביידן וריד 

הסיפור החל כאשר ריד הוזעקה על ידי אחד מאנשי הצוות של ביידן להביא את תיק חדר הכושר שלו אל המכון בו התאמן הסנאטור שהיה אז בן חמישים.

בשלב זה ביידן בירך אותה בשמה הפרטי, ריד מספקת, "היינו לבד בחדר, וזה היה הדבר המוזר ביותר. לא היו שום חילופי מילים, הוא הצמיד אותי לקיר, ידיו היו עליי, ומתחת לבגדיי, הוא ירד מתחת לחצאית שלי ואז עלה למעלה", את המשך העדות הגרפית נבקש לחסוך מקוראינו מפאת הצנעה. (הראיון המלא מצורף למטה).

אך בהיותו מבצע אקט פולשני בה, שאל ביידן את העוזרת הצעירה אם היא מעוניינת "ללכת למקום אחר", אך ריד קפאה במקום.

כשהסתיימה התקיפה אמר ביידן, "קדימה, חשבתי שאת מחבבת אותי", כאשר משפט זה גרם לריד לתהות מה עשתה שגרם לביידן לחשוב שהיא מעוניינת בו.

"עבורי זה היה כאילו הכל התנפץ באותו הרגע... הערצתי אותו, הוא היה בן גילו של אבי, תומך נלהב של זכויות נשים בעייני, לא יכולתי להאמין שהדבר הזה קרה. זה היה סוריאליסטי. הרגשתי בחילה שכן כאשר הוא נסוג ממני, הוא נראה עצבני ואמר לי דבר נוסף שאיני רוצה לחזור עליו."

"בגלל שנראיתי בהלם מוחלט. הוא סיים בכך שהוא תפס בכתפיי ואמר לי 'את בסדר. את בסדר'. ואז הלך משם והמשיך עם סדר יומו".

 

הראיון המלא בו ריד מתארת את התקיפה שחוותה על ידי המועמד הבכיר לנשיאות ארה"ב

לאחר שביידן עזב את הזירה, ריד מצאה עצמה בחדר המדרגות, "רועדת, מנסה לתפוס מה בדיוק קרה, ומה עליי לעשות או שלא לעשות".

כאשר נשאלה מה היה אותו המשפט הנוסף שביידן אמר לה אשר היא ממאנת לומר, השיבה ריד כי היא אינה רוצה לחשוף זאת בגלל שעד היום המשפט מהדהד בראשה. ובתוך כך מספר דקות לתוך הראיון המשודר, החליטה ריד לחשוף את הדבר "הוא פשוט הצביע עליי ואמר 'את כולם עבורי! את כלום!".

לתקרית החמורה לא היו עדים, אך אחיה ואביה של ריד, מספרים כי ריד העידה בפניהם על התקרית עוד באותו היום בשנת 1993.

קמפיין ביידן מכחיש את ההאשמות המיוחסות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE