הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לא עכשיו ולא אף פעם": מושל ניו יורק מבטל את המדיניות החדשה והשערורייתית של בתי החולים
לידה בצל הקורנה: מסתבר שכמה בתי חולים בניו יורק לא עקבו אחר ההנחיות הרשמיות ומנעו מהיולדות את זכותן למלווה (אף לא אחד) בשעת הלידה; וזה לא עבר חלק

ימים ספורים לאחר החלת המדיניות החדשה והשערורייתית של בית חולים בניו יורק, מדיניות האוסרת את נוכחותם של מבקרים בחדר הלידה (לרבות הוריה ובעלה של היולדת), מדינת ניו יורק מודיעה כי מדיניות זו בטלה ומבוטלת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בשבוע שעבר, בית החולים הניו יורקי (New York Presbyterian) קיבל בלב כבד את ההחלטה הקשה -  החלטה שנועדה למנוע התפשטות נוספת של המחלה.

בסוף השבוע, פקידי מדינה רשמיים של מדינת ניו יורק הודיעו על צו מנהלי שיאפשר למבקר יחיד להיות נוכח בחדר הלידה.

מושל ניו יורק, אנדרו קוואמו, מעדכן בציוץ: "באף בית חולים ניו יורקי אישה לא תאלץ ללדת לבדה, ללא תמיכה של בן משפחה. לא עכשיו, ולא בכלל"

 

 

תמיכה של בן משפחה אחד, לכל הפחות, בעת הלידה היא "הכרחית לרווחת המטופל במהלך הלידה ומיד לאחריה", כפי שתואר בהנחיות משרד הבריאות האמריקני (21 במרץ).

מסתבר שמספר בתי חולים התעלמו מן ההנחיות, אמרה מזכירת התקשורת של קוואמו, מליסה דה רוסה.

בהמשך לכך, דה רוסה אומרת שההנחיה תהפוך לדירקטיבה וגם, במקרה הצורך, להוראה ביצועית.

בית החולים אמר שהוא פועל בהתאם לצו הרשמי.

 

 

יודגש כי "בית החולים מחוייב לבחון את המבקרים ולבדוק אם קיימים תסמינים למחלת הקוביד-19 (חום, שיעול, או קוצר נשימה), למדוד חום גוף לפני הכניסה לאזור הקליני, ולחזור על התהליך כל 12 שעות; וגם לבדוק חשיפה פוטנציאלית לנשאי הנגיף", בהתאם להוראות משרד הבריאות האמריקני.

נכון לשעה זו, מדינת ניו יורק עדה למספר מקרי המוות הגדול ביותר של חולי קורונה בארצות הברית.

ארגון הבריאות העולמי אומר "בידה של כל אישה בהריון – לרבות נשים שאובחנו כחולות קורונה וכאלה שלגביהן קיים רק חשד – הזכות לקבלת טיפול רפואי מן המעלה הראשונה, לפני, במהלך ולאחר הלידה", וזה כולל את "נוכחותו של המלווה שבחרה בשעת הלידה".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE