הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: מאות מתפללים הוזמנו לכנסייה, כומר נעצר בגין הפרת מדיניות החירום
על אף ההנחיה שניתנה לפיה יש להגביל את ההתקהלויות לעד 10 בני אדם, מאות מתפללים הגיעו לכנסייה בטמפה. צו מעצר ניתן כבר אתמול, והבוקר הכומר הסגיר את עצמו למשטרה. שריף המחוז: "הכומר הזה צריך להתבייש"

רשויות החוק בפלורידה עצרו כומר מהעיר מטפה לאחר שלפי החשד הוא אירח מאות מתפללים בכנסייה, וזאת בניגוד להנחיות שניתנו הן ע"י המושל והן ע"י הרשות המקומית, לפיהן אין לקיים פגישות, אירועים או התקהלויות בעלי 10 משתתפים או יותר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכומר רודני הווארד בראון, על רקע תיעוד מהתפילה שהעביר אתמול בפלורידה (צילום: פייסבוק / משרד השריף במחוז ברננדו)

 

צו מעצר כנגד הכומר רודני הווארד בראון ניתן כבר ביום ראשון, ומוקדם יותר היום (שני) הכומר הסגיר את עצמו לידי משרד השריף במחוז ברננדו בו הוא מתגורר. הוא הואשם בקיום אסיפה לא חוקית ובהפרת צו לשעת חירום, ולאחר ששילם 500 דולרים כדמי שחרור בערבות, הוא עזב את משרד השריף.

שריף מחוז הילסבורו הסמוך (שבתחומו נמצאת הכנסייה), צ'אד קרוניסטר, סיפר כי הוא ושוטריו שוחחו עם ראשי כנסיית The River at Tampa Bay כבר בשבוע שעבר בנוגע לסכנה הטמונה בקיום אירועים הומי אדם. עוד אמר השריף כי שלט דיגיטלי הוצב מחוץ לכנסייה כדי להניא את המתפללים.

"הכומר הזה צריך להתבייש", ירה קרוניסטר במהלך מסיבת עיתונאים שכינס הבוקר, "ותחושה זו צריכה להיות מורגשת בקרב כל צוות הכנסייה. מעצרים מסוג זה אינם מה שאנחנו מחפשים לעשות במהלך תקופת חירום, אני מאוד מקווה שזו תהיה קריאת השכמה עבור הכנסייה וקהילתה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE