הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אפקט הקורונה: מייסיס הוציאה כ-130 אלף עובדים לחל"ת
כלל סניפי הרשת ברחבי ארצות הברית נסגרו כבר ב-18 במרץ, אך החברה ממשיכה לפעול במתכונת רגילה באינטרנט ובאפליקציה. כתוצאה, כמעט כל העובדים הוצאו לחופשה ללא תשלום, אך הרשת הבהירה כי תמשיך לשלם את ביטוח הבריאות עבור העובדים

רשת חנויות הכלבו מייסיס הודיעה למרבית העובדים כי היא נאלצת להוציא אותם לחופשה ללא תשלום, וזאת בשל משבר הקורונה שהוביל לסגירת כ-780 הסניפים בארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות הדגל של מייסיס בניו יורק (צילום: Getty Images)

 

בהודעתה של מייסיס לא צוין כמה עובדים יוצאו לחל"ת, אך החברה טענה כי מדובר ב"רוב העובדים". חשוב לציין כי בזמן שהחנויות הפיזיות סגורות, מייסיס ממשיכה להתקיים באמצעות אתר האינטרנט והאפליקציה שלה. לכן, ניתן לשער שהעובדים שהוצאו לחל"ת הם אלה שעובדים בחנויות הפיזיות, ולא אלה שעובדים במחסנים.

בדיווח האחרון שנמסר ב-2 בפברואר, מייסיס טענה כי היא מחזיקה ב-130 אלף עובדים (למעט עובדים במשרות זמניות), ונתון זה כולל את 551 הסניפים של מייסיס, 53 סניפים של בלומינגדיילס ו-171 סניפי Bluemercury. מייסיס סגרה את כלל הסניפים ב-18 במרץ, אך אף אחד - כולל ראשי החברה - לא יודעים לומר מתי המשבר יחלוף וניתן יהיה לפתוח את החנויות מחדש.

בהודעתה של מייסיס אף הוסבר כי הרשת נוקטת במספר צעדים מעבר להוצאה לחל"ת, לרבות הקפאת גיוס עובדים, ביטול הזמנות ועוד. "צעדים אלה אומנם עזרו, אך זה לא מספיק", אמרו בחברה, "ולכן נעבור למתכונת מינימלית". ראוי לציין כי מייסיס אומנם לא תשלם לעובדים, אך היא תמשיך לשלם את ביטוחי הבריאות גם במהלך ימי החל"ת.

עם פרסום ההודעה, מנייתה של מייסיס זינקה במעט, אולם לקראת שעות הצהריים נרשמה מגמה שלילית. דווקא בדקות האחרונות של המסחר, המנייה רשמה עלייה קלה וסגרה את היום עם ירידה של 2.89% ל-5.37 דולר ליחידה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE