הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'גירל-פאוור': ריהאנה רוצה ילדים, ויוצאת להגנתן של נשים חד הוריות
במהלך ראיון עם הזמרת הנדבנית, היא מדברת על החלומות והרצונות שלה לעשור הקרוב, וגם מותחת ביקורת על יחסה המזלזל של החברה; בעניין אחר, הקרן שלה תורמת 5 מיליון דולר למאבק בקורונה

הזמרת ריהאנה אמרה שהיא רוצה להביא שלושה או ארבעה ילדים במהלך העשור הבא – גם אם, חלילה, לא תמצא את הנפש התאומה שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


'גירל פאוור' - ריהאנה

המגה-סטארית הנדיבה אמרה שהחברה של היום רואה בגידול ילדים ללא דמות אב דבר פסול, ושהדבר היחיד הנחוץ לגידולו של ילד הוא אהבה.

כשנשאלה היכן היא רואה את עצמה בעוד 10 שנים, ריהאנה ענתה: "יהיו לי ילדים – שלושה או ארבעה".

ריהאנה אמרה שהיא מתכננת להביא ילדים, גם אם היא לא תמצא את הפרטנר המתאים, והוסיפה, "אני מרגישה שהחברה רוצה לגרום לי להרגיש שנכשלתי".

"היא מורידה בערך שלך כאמא, באם ילדייך גדלים ללא דמות אב. אבל הדבר היחיד שחשוב," היא אומרת, "הוא אושר, זו מערכת היחסים היחידה בין הורה לילד".

לשיטתה, אהבה היא "הדבר היחיד שבאמת חשוב בגידול ילדים".

כזכור, הקשר המתוקשר של ריהאנה וכריס בראון ידע עליות ומורדות רבות - קשר שבשיאו היא נפלה קורבן לאלימות פיזית מצד בן זוגה, אלימות שהותירה את פניה חבולות. גם בימים אלה, חיי האהבה של ריהאנה מספקים כותרות - ריהאנה נפרדה לא מזמן מבן זוגה, המליארדר חסן ג'מיל, אחרי שלוש שנות זוגיות.

ומה לגבי המוזיקה? ריהאנה מבטיחה שהיא עובדת במרץ על שירים לאלבומה התשיעי.

בעניין אחר, הקרן של ריהאנה (Clara Lionel Foundation) תורמת סכום של 5 מיליון דולרים למאבק בקורונה. ריהאנה מדגישה שהכסף יגיע לאזורים עניים ודלי אמצעים, כמו האיטי או מלאווי. ריהאנה כבר תרמה $700,000 למאמצי הסיוע בברבדוס, מדינת הולדתה.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE