הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'בהתאם לצו השעה': בעודם בהסגר, אלטון ג'ון מנחה מופע התרמה מיוחד, יחד עם כמה חברים מפורסמים
מופע ההתרמה של רשת פוקס עשה את העבודה - אלטון ג'ון, מאריה קארי, בילי אייליש ועוד כמה כוכבים, הצליחו לגייס סכום של 8 מיליון דולרים למאבק במגפה - צפו בהופעות המובחרות

אלטון ג'ון מפיק את המיטב מכל סיטואציה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלטון ג'ון, מאריה קארי

בסוף השבוע, ג'ון בן ה-73 הנחה את מופע ההתרמה של רשת פוקס שכלל הופעות ביתיות של כמה מהחברים המפורסמים שלו שנמצאים, גם הם, בבידוד.

לדאבונו של המוסיקאי האגדי הוא 'נתקע' בהסגר ללא פסנתר – זו הפעם הראשונה שזה קורה לו.

למרבה המזל, הוא עדיין הצליח להעלות מופע התרמה עוצר נשימה: ג'ון מגלה תושייה ומנגן באורגנית של בניו.

"אני בדרך כלל לא מנגן על קלידים כאלה", הוא מתבדח, ופוצח בביצוע הלהיט שלו משנת 1974 - "Don't Let the Sun Go Down On Me", אותו הוא המקדיש ל"גיבורים המדהימים" שעובדים בחירוף נפש כדי להציל חיים.

 

 

לפניכם כמה הופעות מובחרות ונבחרות, להנאתכם:

בילי אייליש מפנקת בביצוע אינטימי לשיר "Bad Guy", היישר מהספה בבית הוריה.

 

 

בדומה לאומנים אחרים, אייליש נאלצה לבטל החודש את סיבוב ההופעות שלה בהתאם להנחיות הבטיחות. בכל זאת, המעריצים זכו לטעימה מילדת הפלא הכישרונית שרק בחודש שעבר זכתה בחמישה פסלוני גראמי. אייליש, יחד עם פיניאס אחיה, ישבה על הספה בסלון ביתה בדיוק ביום השנה ליציאת אלבום הבכורה המצליח שלה, "When We All Fall Asleep, Where Do We Go?", שהזניק אותה לפסגה.

האחים הכישרוניים ביצעו את הלהיט שלהם, "Bad Guy", שביסס את מעמדה כזמרת השנה.

מאריה קארי וכוכבים אחרים שרים את השירים האהובים

אייליש היא לא היחידה שתרמה את קולה ליוזמה המבורכת. דמי לובאטו ניגנה על פסנתר וסיפקה ביצוע מלא נשמה לשיר "Skyscraper", בעודה מסוגרת בביתה בניו יורק.

 

 

סם סמית', הפעם מלונדון, הולך על גרסת אקפלה של הסינגל החדש-ישן שלו - "How Do You Sleep?". סם מודה שמוזיקה עוזרת לו בתקופה הקשה, והוא מקווה שהדבר נכון גם לגבי הצופים 

 

 

קמילה קביו, שנמצאת בהסגר יחד עם שון מנדס, שרה את “My Oh My" בליווי בן זוגה השרמנטי.

 

 

וכמובן – מאריה קארי, שחגגה בסוף השבוע יום-הולדת 50, שרה את להיט הקיץ הקלאסי שלה - "Always Be My Baby" – היא הקדישה אותו לתאומים המתוקים שלה על כך שהם "נשארים איתה בבית, ולא מתלוננים יותר מידי".

בסוף השיר היא מודיעה: "אני הולכת לשים כפפות, אפילו שאני בבית".

 

מזל טוב, מאריה!

אלן דג'נרס, בטון רציני יותר, מדברת בפתיחות על בידוד עצמי: "אני לובשת את אותו מכנס טרנינג, כבר שלושה ימים ברצף". מנחת הטוק שואו מודה, ומציגה את הזמרת 'אייץ'.אי.אר' (H.E.R), שהופיעה מסלון ביתה שבניו יורק.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE